خانهاخبار
میان‌رده Mi 8X شیائومی 28 شهریور معرفی می‌شود

میان‌رده Mi 8X شیائومی 28 شهریور معرفی می‌شود

شیائومی یک میان رده سطح بالای تازه به نام Mi 8X را در دست توسعه دارد. این سازنده چینی روز گذشته با انتشار تیزر تبلیغاتی این گوشی تأیید کرد که در تاریخ 28 شهریور شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.
۱۳۹۷/۶/۲۳

کمپانی شیائومی تیزر تبلیغاتی تازه‌ای منتشر کرده است که نشان می‌دهد قصد دارد هفته آینده 19 سپتامبر (28 شهریور) از یک گوشی هوشمند تازه رونمایی کند. این گوشی Mi 8X نام دارد و تا به حال بارها در خبرها و شایعه‌های مختلف دیده شده است. مشخصات فنی این مدل هم در فهرستی کلیدی فاش شده است و به نظر می‌رسد که تقریبا همه موارد ضروری را درباره آن می‌دانیم. Mi 8X شیائومی صفحه نمایش 6.26 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 2280 و نسبت نمایش 19:9 دارد و از پردازنده میان رده کوالکام اسنپ‌دراگون 710 قدرت می‌گیرد. این گوشی همچنین در سه نسخه با حافظه رم 4، 6 و 8 توسعه می‌یابد و حافظه داخلی آن‌ها هم به ترتیب 32، 64 و 128 گیگابایت خواهد بود.

image

میان رده جدید شیائومی همچنین از دوربین دوگانه اصلی با چینش افقی در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی بهره می‌برد و یک لنز 24 مگا پیکسلی هم برای ثبت تصاویر سلفی در پنل جلوی آن طراحی شده است. Mi 8X شیائومی همچنین باتری 3250 میلی آمپر ساعتی دارد و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش فرض روی آن نصب می‌شود. شیائومی قصد دارد با تقلید از طراحی ظاهری P20 هوآوی میان رده تازه خود را در دو نسخه با رنگ‌های گرادیان زیبا (آبی بنفش و طلایی) معرفی کند. البته این گوشی در نسخه‌های دیگری هم در رنگ‌های مشکی، رزگلد، طلایی، آبی، سفید، قرمز، صورتی، خاکستری، نقره‌ای، سبز و یک رنگ بی‌نام دیگر عرضه می‌شود اما این رنگ‌ها یکدست و ساده هستند.

image

هنوز هم درباره نام تجاری نهایی این گوشی مطمئن نیستیم چراکه برخی آن را Mi 8X می‌خوانند و برخی دیگر از آن تحت عنوان Mi 8 Youth Edition یاد می‌کنند. همچنین لازم است اشاره کنیم که شیائومی ممکن است یک نسخه مخصوص از این گوشی را با حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش روانه بازار کند. Mi 8X چندی پیش از آژانس رگولاتوری TENAA مجوز دریافت کرد و همچنین برخی تصاویر منتسب به آن توسط پایگاه آژانس مذکور منتشر شد. در این تصاویر به خوبی می‌توان حسگر اثرانگشت فیزیکی را که در پنل پشتی تعبیه شده است، مشاهده کرد اما شیائومی احتمالا قصد دارد یک نسخه سطح بالای Mi 8X را به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز و اینگونه به بازار عرضه کند. Mi 8X قرار است 19 سپتامبر مصادف با 28 شهریور با شناسه M1808D2TE رسما معرفی شود و احتمالا در همان تاریخ قادر خواهیم بود به پاسخی مناسب برای پرسش‌های فعلی‌مان دست پیدا کنیم.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

بنیامین

۱۳۹۷/۶/۲۳
حالا دیگه یه همچین میان رده ای برامون فوق پرچمدار محسوب میشه.
تازه شیائومی معروف به قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه
با این حال باید بلای 4 میلیون آب بخوره که این یعنی دو ماه حقوق بنده و شاید هم کمی بیشتر.
ای خدا...
شکرت.