خانهاخبار
اپل خبر از توقف تولید iPhone 6s، 6s Plus، SE و iPhone X داد!

اپل خبر از توقف تولید iPhone 6s، 6s Plus، SE و iPhone X داد!

اپل یک روز پس از معرفی آیفون‌های سه گانه 2018 خود رسما تأیید کرد که مدل‌های iPhone SE، iPhone 6s، iPhone 6s Plus و iPhone X دیگر تولید نمی‌شوند و توسط سازنده هم به فروش نمی‌رسند.
۱۳۹۷/۶/۲۳

کمپانی اپل معمولا در کنار معرفی آیفون‌های تازه خود همچنین قیمت برخی مدل‌های قدیمی‌اش را هم در جهت جلب توجه و رضایت کاربران کاهش می‌دهد. این غول تکنولوژی علاوه بر این روند تولید و فروش برخی از مدل‌های قدیمی‌ترش را هم متوقف می‌کند و معرفی آیفون‌های 3 گانه تازه iPhone Xs، iPhone Xs Max و iPhone Xr روز گذشته باز هم چنین جریانی را با خود به راه انداخت.

image

تنها چند ساعت پیش از رونمایی رسمی از تازه‌ترین آیفون‌های اپل، نقشه رسمی مدل‌های آیفون این سازنده منتشر شد و علاوه بر افشای نام تجاری نهایی این سه گانه همچنین برخی موارد دیگر را هم به تأیید رساند. در این نقشه استراتژی علاوه بر اسامی این مدل‌ها همچنین همه رنگ‌های آن‌ها و اندازه‌های نسخه‌های مختلف Apple watch Series 4 هم دیده شد. از طرفی برخی موضوعاتی که انتظارش را داشتیم، در نقشه مذکور غایب بودند.

برای مثال، هیچ مدلی از iPhone X در این نقشه دیده نمی‌شود و تنها به اکسسوری‌های آن اشاره شده است. اپل امروز رسما اعلام کرده است که قصد دارد تولید این پرچمدار 2017 را متوقف کند و دیگر آن را به فروش نمی‌رساند. به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی با معرفی iPhone Xr که حداقل 749 دلار قیمت دارد و همچنین رونمایی از iPhone Xs که به قیمت حداقل 999 دلار روانه بازار می‌شود، تصمیم گرفته است تا دیگر تولید iPhone X را متوقف کند.

image

کمپانی کوپرتینویی اپل همچنین با گوشی‌های تقریبا ارزان قیمت و ساده‌تر iPhone 6s و iPhone 6s Plus که در سال 2015 معرفی شده بودند، خداحافظی کرده است. امروز را همچنین باید روز خداحافظی با iPhone SE بدانیم. iPhone SE که اپل آن را در مارس سال 2016 معرفی کرد باتوجه به طراحی کامپکت و همچنین قیمت مناسبش به خوبی توانست توجه کاربران را به خود جلب کند.

در حال حاضر مدل‌های iPhone 7 و 7 Plus سطح پایین‌ترین آیفون‌های اپل به شمار می‌روند و قیمت پایه‌شان هم 449 دلار است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)