خانهاخبار
آیا رونمایی از آیپدهای جدید به ماه اکتبر موکول خواهد شد؟

آیا رونمایی از آیپدهای جدید به ماه اکتبر موکول خواهد شد؟

براساس گفته‌های کاربری در توییتر، رونمایی از آیپد پروهای جدید اپل در مراسم امشب کاملا دور از ذهن خواهد بود.
۱۳۹۷/۶/۲۱

به شکل جالبی، امروز اطلاعات بسیار زیادی از محصولات آتی اپل منتشر شده که تقریبا هیجان و حس سورپرایز شدن برای برخی کاربران را از بین برده است، اما احتمالا شوکه کننده ترین خبر پیرامون این مراسم، درباره محصولی مورد انتظار است که به نظر امشب در این مراسم حضور نخواهد داشت. بله، درباره عدم حضور آیپد پروهای جدید در این مراسم صحبت می‌کنیم. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

به گفته شخصی به نام Steve Troughton-Smith در توییتر، اپل امشب هیچ برنامه‌ای برای رونمایی از آیپد پرو جدید در مراسم مطبوعاتی خود نخواهد داشت. به گفته Steve Troughton-Smith، وی با بررسی و کدگشایی مدارک لو رفته از سوی اپل متوجه شده است که در این مدارک، کوچکترین اشاره‌ای به رونمایی از یک آیپد جدید نشده است. اگر صحبت‌های این فرد درست باشد، اپل تنها به رونمایی از iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr و البته اپل واچ سری ۴ بسنده خواهد کرد؛ حتی تضمینی برای رونمایی مجدد از پد شارژر بیسیم ایرپاور وجود ندارد.

اگر یادتان باشد، در گزارش‌های قبلی توضیح دادیم که وبسایت اپل به محصولات جدیدی که قرار است در این مراسم رونمایی شوند اشاره داشته و در آن گزارش نیز خبری از آیپد جدید نبود. مدت زیادی می‌شود که اپل از آیپد جدیدی رونمایی نکرده است و برای همین، بسیاری منتظر یک آیپد جدید با سیستم تشخیص چهره و نمایشگر بدون حاشیه هستند. درحال خاصر، نمی‌توان این صحبت‌ها را کاملا تایید یا تکذیب کرد؛ در سال ۲۰۱۴ بود که برخلاف انتظار بسیاری از منابع، اپل از آیفون ۶ پلاس رونمایی کرد و تحلیلگر‌ مشهور مینگ چی کو، در آخرین صحبت‌های خود به رونمایی از آیپد جدید و ایرپاد‌های نسل دوم در این مراسم اشاره داشته است. درکل کمتر از ۳ ساعت دیگر تا رسیدن به پاسخ تمامی این سوالات باقی‌ مانده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)