خانهاخبار
iPhone Xs Max، یکی از سنگین‌ترین آیفون‌هایی که تاکنون تولید شده!

iPhone Xs Max، یکی از سنگین‌ترین آیفون‌هایی که تاکنون تولید شده!

براساس گفته‌های اخیر، به نظر می‌رسد که آیفون ۶.۵ اینچی اپل با وزن ۲۰۸ گرم، سنگین ترین آیفون تاریخ خواهد بود.
۱۳۹۷/۶/۲۱

یکی از هیجان انگیزترین تلفن‌های هوشمندی که اپل امشب در طی مراسم مطبوعاتی خود رونمایی خواهد کرد، iPhone Xs Max است. این تلفن هوشمند با داشتن نمایشگری بزرگ و استفاده از متریال‌های سنگینی همچون شیشه و فلز استیل، احتمالا یکی از سنگین ترین تلفن‌های هوشمند اپل خواهد بود و براساس گزارش‌های جدید می‌توان گفت که این سنگین ترین آیفون اپل در تاریخ خواهد بود. برای جزییات بیشتر در این باره، در ادامه با ما همراه شوید.

image

همانطور که گفتیم، به نظر می‌رسد که iPhone Xs Max به دلیل استفاده از نمایشگر بزرگ ۶.۵ اینچی، بدنه شیشه‌ای و البته فلز استیل، وزنی معادل ۲۰۸ گرم خواهد داشت که در مقایسه با سنگین ترین آیفون پیش از این محصول یعنی iPhone 8 Plus وزن بسیار بیشتری هم دارد. اصولا وزن زیاد به تنهایی موضوع بدی نیست، چرا که باعث می‌شود تلفن هوشمند با اطمینان بیشتری در کف دست کاربر قرار بگیرد، اما سنگینی زیاد آن می‌تواند استفاده از دستگاه را برای کاربران سخت تر کند. در گذشته اپل تمرکز بسیار زیادی بر روی باریک و سبک شدن دستگاه‌های خود داشت اما حالا به نظر می‌رسد که این عقیده کم کم درحال محو شدن است؛ هرچند در نظر داشته باشید که آیفون‌های جدید اپل همچنان ابعاد بسیار مناسبی دارند. 

image

یک شایعه جالب دیگر از سوی منبع خبر، مجهز شدن اپل واچ سری ۴ به پردازنده ۶۴ بیتی است. شاید کمتر کسی به این موضوع دقت کرده باشد، اما اپل واچ‌های عرضه شده از سوی اپل همگی از پردازنده‌های ۳۲ بیتی استفاده کرده اند و این اولین بار است که شاهد پردازنده‌ای با این معماری هستیم. با ۶۴ بیتی شدن پردازنده، سرعت و توانایی اپل واچ نسبت به گذشته افزایش پیدا خواهد کرد و احتمالا مشکل کند بودن اپلیکیشن‌های موجود این دستگاه برای همیشه به فراموشی سپرده خواهد شد. انتظار داریم که امشب، اپل از سه آیفون جدید در کنار اپل واچ سری ۴ رونمایی کند. نظر شما چیست؟ آیا شما هم برای این مراسم اشتیاق دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۲۱
ما همیشه اشتیاق داشتیم
کسی که اشتیاقی برای اپل نداشته باشه، باید بره دکتر بستری بشه? سریع هم براش "رهاکوتان" تجویز میکنن

mazileo

۱۳۹۷/۶/۲۱
خدا رحمت کند استیو جابز را که استاندارترین سایز آیفون را به دنیا معرفی کرد...