خانهاخبار
تصویری از پنل نمایشگر اپل واچ سری ۴ لو رفت

تصویری از پنل نمایشگر اپل واچ سری ۴ لو رفت

در آخرین لحظات باقی مانده تا مراسم اپل، تصویری از پنل نمایشگر اپل واچ سری ۴ منتشر شده است.
۱۳۹۷/۶/۲۱

جدا از آیفون‌های جدید یعنی iPhone Xs، iPhone Xs Max و البته آیفون ۶.۱ اینچی، اپل برنامه‌های دیگری هم برای این مراسم دارد. همانطور که پیش از این گفتیم، اهالی کوپرتینو قصد دارند که امشب از چهارمین نسل از ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ سری ۴ رونمایی کنند که احتمالا بیشترین تغییرات را نسبت به نسل‌های قبلی خود تجربه کرده است. حال در همین راستا، تصویری از پنل نمایشگر منتسب به این ساعت هوشمند منتشر شده که در ادامه نگاهی به آن خواهیم داشت. مانند همیشه در ادامه با ما همراه شوید.

image

اپل واچ سری ۴ احتمالا دچار تغییرات زیادی شده است، اما یکی از مهمترین تغییرات آن، بزرگتر شدن نمایشگر به لطف کاهش حاشیه اطراف نمایشگر است. به لطف این موضوع، کاربران می‌توانند فضای بیشتری برای کار با این ساعت هوشمند را در اختیار خود داشته باشند. حال تصویر منتشر شده،‌ به وضوح نشان می‌دهد که اپل موفق شده تا حاشیه اطراف نمایشگر این محصول را تا حد محسوسی کاهش دهد؛ این بدان معناست که اپل واچ سری ۴ احتمالا در دو اندازه ۴۰ و ۴۴ میلی متری عرضه می‌شود. همانطور که می‌بینید، اپل واچ سری ۴ درست همانند طراحی آیفون ۱۰، دارای نمایشگری با گوشه‌های منحنی است که ظاهر شیکی به آن بخشیده است. درست است که نمی‌توان به طور قطعی نظر داد اما به نظر می‌رسد که اپل واچ سری ۴ نسبت به نسل‌های قبل طراحی گردتری خواهد داشت، هرچند نباید انتظار ساعت هوشمند کاملا دایره شکلی را داشته باشید.

جدا از این مورد، انتظار می‌رود که این محصول با پردازنده قدرتمند تر، باتری بزرگ‌تر و سنسورهای پیشرفته در مراسم امشب اپل به طور رسمی رونمایی شود. نظر شما چیست‌؟ آیا اپل واچ سری ۴ محصولی موفق خواهد بود؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)