خانهاخبار
Honor نیز سال ۲۰۱۹ از اولین گوشی 5G خود رونمایی می‌کند

Honor نیز سال ۲۰۱۹ از اولین گوشی 5G خود رونمایی می‌کند

روز به روز به نهایی شدن استانداردهای نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی نزدیک می‌شویم و هرازچندگاهی نام یک کمپانی جدید در عرضه زودهنگام گوشی‌های 5G به گوش می‌خورد.
۱۳۹۷/۶/۲۱

برند Honor اعلام کرده که در سال ۲۰۱۹ از اولین گوشی هوشمند خود را با پشتیبانی از شبکه مخابراتی 5G روانه بازار می‌کند. بدین‌ترتیب آنر یکی از پشتازان عرضه گوشی‌های 5G لقب خواهد گرفت و این می‌تواند خبر هیجان‌انگیزی برای طرفداران آن باشد. 

George Zhao، مدیر عامل آنر، در کنفرانس World INS 2018 که در پکن برگزار شد اعلام کرد سال آینده از اولین گوشی 5G آنر رونمایی می‌شود اما در مورد زمان معرفی آن هنوز نمی‌توانیم اظهار نظر دقیقی داشته باشیم. وی همچنین اشاره کرد اپراتورهای مخابراتی باید در اندیشه ارائه بهترین راه حل برای بهره‌مندی کاربران از شبکه ۵ جی باشند تا بتوانند رهبری بازار را در دست بگیرند. 

با این تفاسیر به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۹ سال ظهور 5G و عملیاتی شدن نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی باشد. هوآوی، سامسونگ، لنوو و حالا آنر جزء برندهایی هستند که خبر از عرضه گوشی‌های مجهز به نسل پنجم موبایل داده‌اند و حالا می‌توانیم امیدوار باشیم که دیگر تولیدکنندگان موبایل نیز دنباله‌رو این شرکت‌ها شوند.  

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)