خانهاخبار
ال‌جی V40 ThinQ به اسپیکرهای پرقدرت استریو بوم‌باکس مجهز خواهد بود

ال‌جی V40 ThinQ به اسپیکرهای پرقدرت استریو بوم‌باکس مجهز خواهد بود

به تازگی مشخصات جدیدی از گوشی هوشمند ال‌جی V40 ThinQ منتشر شده که خبر از اسپیکرهای پرقدرت و جذاب در این گوشی هوشمند می دهد. مشخصاتی که قطعا برای علاقه مندان به موسیقی خوشحال کننده خواهد بود.
۱۳۹۷/۶/۲۱

طبق اطلاعات و ویژگی‌های منتشرشده، ال‌جی V40 ThinQ اولین گوشی هوشمند ال‌جی خواهد بود که به اسپیکرهای استریو با نام بوم باکس و مبدل صوتی Quad DAC مجهز می‌شود. اما این تمام مشخصاتی نیست که از این گوشی هوشمند فاش شده و تنها بخشی از ویژگی‌های جذاب آن است. باتوجه به اخبار منتشر شده ال‌جی V40 ThinQ پنج دوربین خواهد داشت، تعجب نکنید عدد را درست خوانده‌اید 5 دوربین که شامل 3 دوربین پشت و 2 دوربین جلوی گوشی است. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/1.5، دوربین اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 و دوربین تله‌فوتو f/2.4. اما دوربین‌های ویژه سلفی و جلوی گوشی شامل دوربین‌های ۸ و ۵ مگاپیکسلی واید و عادی خواهند بود.

دیگر ویژگی‌های ال‌جی V40 ThinQ پردازنده اسنپدراگون 845، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی قابل ارتقا هستند. شایعات منتشر شده از این گوشی هوشمند از باتری باقدرت 3,300 میلی‌آمپر ساعت، صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی QHD P-OLED، وزن 169 گرمی و اندازه 158.7 در 75.8 در 79 میلی‌متر نیز خبر می‌دهد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۶/۲۱
بدترین برند بازار با فاصله زیاد همین هنگ جی بوت لوپیه با اون طرفدار کم سن و سالش رضا یا در واقع حمید خالی بند Hang Is Good