خانهاخبار
تصویری واضح از آیفون ۶.۱ اینچی پیش از رونمایی رسمی

تصویری واضح از آیفون ۶.۱ اینچی پیش از رونمایی رسمی

لحظاتی قبل، تصویری واضح از آیفون ۶.۱ اینچی اپل منتشر شد که برای باری دیگر، جزییات قبلی را کاملا تایید می‌کند.
۱۳۹۷/۶/۲۱

تنها یک روز دیگر تا برگزاری مراسم اپل باقی مانده است؛ مراسمی که در آن شاهد رونمایی از جدید ترین آیفون‌های اپل خواهیم بود. با وجود اینکه دو تلفن هوشمند iPhone Xs و iPhone Xs محصولات پیشرفته تر اپل در سال ۲۰۱۸ هستند، اما اشتیاق‌ها برای آیفون مرموز ۶.۱ اینچی اپل بسیار بیشتر است. تا به امروز شایعات بارها به این موضوع اشاره داشته اند که این یک آیفون ارزان قیمت با برخی مشخصات اصلی آیفون ۱۰ خواهد بود که احتمالا بخش اعظمی از فروش آیفون در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ را به خود اختصاص خواهد داد. حال لحظاتی پیش، تصویری از این محصول منتشر شده که در ادامه بررسی خواهیم کرد. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید. 

image

همانطور که می‌بینید، این یک ‌تصویر واضح از نمای پشتی آیفون ۶.۱ اینچی اپل است؛ محصولی که در میان کاربران به نام‌های iPhone 9، iPhone XC و حتی iPhone XR شناخته می‌شود. متاسفانه در این تصویر، نمی‌توان نمای جلوی دستگاه را مشاهده کرد، اما به هرحال قسمت پشتی بدنه در این تصویر دیده می‌شود. اولین چیزی که در این تصویر به چشم می‌خورد، بدنه شیشه‌ای با فریمی از جنس آلمینیوم است که تا حد بسیار زیادی، ما را به یاد آیفون ۸ سال گذشته می‌اندازد. لنز دوربین بزرگ این محصول نیز در این تصویر قابل مشاهده است و به نظر می‌رسد که ابعاد کلی این لنز تا حد محسوسی از لنز دوربین آیفون ۸ بزرگتر است.

یک میکروفون و فلاش LED چهارگانه هم در قسمت پایینی دوربین قرار دارد. همانطور که گفتیم، مورد خاص و جدیدی در این تصویر مشاهده نمی‌شود اما به هرحال بسیار مشتاقیم تا این آیفون جدید را ملاقات کنیم. انتظار می‌رود که آیفون ۶.۱ اینچی با نمایشگر بدون حاشیه و از نوع LCD، پردازنده A11 Fusion و یا A12، سه گیگابایت حافظه رم، حافظه ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با یک لنز، سیستم تشخیص چهره فیس آیدی، قابلیت شارژ بیسیم و شارژ سریع در مراسم ۲۱ شهریورماه اپل معرفی شود. همچنین انتظار داریم که قیمت مدل پایه این دستگاه حداقل ۵۹۹ دلار بوده و در رنگ‌های سفید، خاکستری فضایی، آبی پر رنگ، نارنجی و قرمز عرضه شود.

نظر شما چیست؟ شما درباره این محصول چه فکر می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۲۱
این مرموزِ ۶.۱ اینچی، مثلاً برای طبقهء فقیر تدارک دیده شده!
اما همینم عمراً بتونیم بخریم?
یه کاری کردن که مشتاقانه بریم سمت جی‌ال‌ایکس?