خانهاخبار
هایپرکار مک‌لارن Speedtail شتابی زیر 2 ثانیه دارد

هایپرکار مک‌لارن Speedtail شتابی زیر 2 ثانیه دارد

شرکت مک‌لارن در حال توسعه یک هایپرکار جدید است. بر اساس گزارشی جدید، مک‌لارن Speedtail شتابی کمتر از 2 ثانیه دارد.
۱۳۹۷/۶/۲۱

شرکت انگلیسی مک‌لارن به دنبال معرفی یک خودروی ویژه است. هایپرکار مک‌لارن Speedtail لوکس‌ترین و سریع‌ترین خودروی جاده‌ای این برند محسوب می‌شود. حداکثر سرعت این محصول به 391 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی Supercar Blog در فضای مجازی منتشر شده، مک‌لارن در حال بررسی دو سیستم محرک مختلف برای هایپرکار آینده خود است. 

این احتمال وجود دارد که هایپرکار آینده مک‌لارن به سیستم چهار چرخ محرک مجهز شود و یا قدرت تولیدی موتور به چرخ‌های عقب این خودرو منتقل شود. به نظر می‌رسد سرعت نسخه محور عقب این خودرو در کمتر از 2 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این شتاب نزدیک به 0.5 ثانیه از بوگاتی شیرون بهتر است. در حالی نمونه مجهز به سیستم چهار چرخ محرک می‌تواند لذت رانندگی بیشتری برای خریدار این خودرو به همراه داشته باشد، به علت وزن زیاد شتاب کمتری دارد. علاوه بر سیستم چهار چرخ محرک، وجود باتری نیز باعث افزایش وزن کلی این خودرو و در نتیجه کاهش شتاب آن خواهد شد. 

image

بر اساس گزارش‌ها، مک‌لارن برای هایپرکار آینده خود موتور 8 سیلندر با حجم 4.0 لیتر در نظر گرفته که به همراه توربوشارژر دوقلو قادر به تولید بیش از 987 اسب بخار قدرت است. بخشی از این قدرت به وسیله سیستم هیبریدی مک‌لارن Speedtail تامین می‌شود. وب‌سایت Supercar Blog ادعا کرده که از زمان معرفی رسمی این خودرو اطلاع دارد. در حالی که مک‌لارن در گذشته خبر از معرفی این محصول در ماه اکتبر داده بود، این وب‌سایت تاریخ دقیق رونمایی از این هایپرکار را 12 اکتبر اعلام کرده است. 

image

تولید این خودرو از سال 2019 آغاز می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق معرفی این محصول باید منتظر انتشار اطلاعاتی از سوی شرکت مک‌لارن باشیم. اگر چه زمان دقیق مراسم این شرکت اعلام نشده، نزدیک به یک ماه دیگر با هایپرکار Speedtail ملاقات می‌کنیم. در حالی که این هایپرکار سریع‌ترین خودروی جاده‌ای مک‌لارن محسوب می‌شود، این برند در گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که توسط این محصول خود خواهان جابه‌جایی رکورد سرعت نیست. از این هایپرکار تنها 106 نمونه تولید می‌شود و با قیمت 2.5 میلیون دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است؛ در حال حاضر تمامی نمونه‌های این خودرو به فروش رسیده‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)