خانهاخبار
بازی Life Is Strange: Before The Storm نوزدهم سپتامبر برای اندروید و iOS عرضه می‌شود

بازی Life Is Strange: Before The Storm نوزدهم سپتامبر برای اندروید و iOS عرضه می‌شود

به گفته توسعه دهنده عنوان محبوب Life Is Strange، عنوان Life Is Strange: Before The Storm به زودی برای پلتفرم موبایل عرضه خواهد شد.
۱۳۹۷/۶/۲۰

اخیرا توسعه دهندگان بازی‌های ویدیویی توجه بسیار زیادی به پلتفرم موبایل داشته اند؛ یک نمونه بارز برای این موضوع، شرکت Square Enix است که مدتی پیش، عنوان محبوب Life Is Strange را برای سیستم‌عامل‌های آی او اس و اندروید منتشر کرد. حال به گفته رسمی این شرکت، Square Enix در تاریخ ۱۹ سپتامبر قصد دارد که عنوان Life Is Strange: Before The Storm را برای پلتفرم موبایل نیز منتشر کند. برای جزییات بیشتر در این راستا، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

نمی‌خواهیم برایتان چیزی از این بازی را افشا کنیم، اما Life Is Strange: Before The Storm یک عنوان ماجراجویی سوم شخص است که در واقع، داستان‌های اتفاق افتاده قبل از نسخه اصلی بازی را روایت می‌کند. در این بازی، شما در نقش Chloe ظاهر خواهید شد و این موضوع یعنی که دیگر قابلیت به عقب برگرداندن زمان وجود ندارد. متاسفانه Square Enix فعلا برنامه مشخصی برای عرضه نسخه دوم این بازی یعنی Life Is Strange 2 برای پلتفرم موبایل را ندارد، اما اگر تا بحال این نسخه را بازی نکردید، هم اکنون فرصت خوبیست که Life Is Strange: Before The Storm را تجربه کنید. این عنوان دارای سه اپیزود مختلف خواهد بود، هرچند احتمال عرضه یک قسمت ویژه هم وجود دارد. درکل این عنوان در تاریخ ۱۹ سپتامبر برای اندروید و آی او اس عرضه خواهد شد. 

نظر شما چیست؟ آیا تابحال عنوان Life Is Strange را تجربه کرده اید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۶/۲۱
بازی بسیار خوبی است. روی موبایل ب گمونم سخت افزار قوی بخاد