خانهاخبار
سامسونگ مشخصات فنی نوکیا 9 را فاش کرد!

سامسونگ مشخصات فنی نوکیا 9 را فاش کرد!

سامسونگ در اقدامی غیرمنتظره مشخصات چند نسخه از پرچمدار آینده نوکیا را فاش کرد. براساس این اطلاعات به نظر می‌رسد که نوکیا 9 از 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی کند و در دو نسخه تک سیم کارت و دو سیم کارت معرفی شود.
۱۳۹۷/۶/۲۰

از ماه‌ها پیش شاهد انتشار شایعه‌ها و گزارش‌هایی مبنی بر احتمال توسعه یک پرچمدار نوکیا مجهز به دوربین 5 گانه بودیم. این گوشی در حال حاضر به نام نوکیا 9 شناخته می‌شود و همان‌طور که می‌دانید، چند روز پیش تصاویر زنده منتسب به پنل پشتی ماکت آن هم افشا شد.

HMD Global کمپانی تقریبا کوچکی است که به یاری نوکیا آمده تا این برند دوست داشتنی را احیا کند. این سازنده فنلاندی از سال گذشته با معرفی چندین گوشی هوشمند پایین رده، میان رده و سطح بالا در تلاش است دوباره نوکیا را به رقابت در دنیای موبایل وادار کند. این گوشی‌ها همگی به خاطر مشخصات فنی مناسب، طراحی ظاهری زیبا و همچنین استراتژی قیمت گذاری بارها مورد تحسین قرار گرفته‌اند و توانسته‌اند در خلال یک سال و نیم گذشته کمک کنند برند نوکیا دوباره به سرخط خبرها بازگردد.

image

HMD همچنین استراتژی بسیار ساده‌ای را برای نام‌گذاری گوشی‌های هوشمند خود در پیش گرفته است و حالا که چند ماه از معرفی گوشی‌های سطح بالای Nokia 8 و Nokia 8 Sirocco می‌گذرد، انتظار می‌رود که پرچمدار تازه این سازنده فنلاندی با نام تجاری Nokia 9 معرفی شود.

شایعه تازه‌ای که درباره این پرچمدار مرموز منتشر شده، توسط سامسونگ به دنیای مجازی راه یافته است. به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی کره‌ای سهوا اطلاعاتی را درباره پرچمدار یک برند که اصلا نمی‌تواند با او رقابت کند، منتشر کرده است.

image

این اطلاعات ممکن است به اشتباه وارد سیستم شده باشد و جزئیات به نمایش درآمده صحت نداشته باشد. از طرف دیگر احتمال آنکه سامسونگ به اطلاعات مخفیانه دسترسی داشته باشد را هم نباید نادیده گرفت. کمپانی‌هایی مانند سامسونگ و HDM Global معمولا پیش از آنکه چنین خبرهایی رسما معرفی شوند به خوبی مطلع هستند که رقیب‌شان دقیقا چه دستگاهی را با چه مشخصاتی در دست توسعه دارد. آن‌ها حتی ممکن است درباره تاریخ رونمایی و کمپین‌های تبلیغاتی این محصولات هم اطلاعاتی داشته باشند. به همین خاطر ممکن است به زودی شاهد رونمایی از Nokia 9 64 و 128 گیگابایتی در دو نسخه با پشتیبانی از یک یا دو سیم‌کارت باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۶/۲۱
این گوشی روبا یک قلم مثل سری نوت سامسونگ .نوکیا عرضه کنه به همراه حافظه داخلی بالا و سخت افزار قدرتمند و یک قیمت مقرون به صرفه بازار موبایلو زیرو رو میکنه

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۶/۲۱
با این آشفته بازار قیمتی در ایران گر نوکیا 9 بیاد روی 15 میلیون تومنه

مسعود

۱۳۹۷/۶/۲۰
چه فایده وقتی با این وضع اقتصادی قیمتش واسه ما خدا تومن میشه

میثم

۱۳۹۷/۶/۲۰
بسیار عالی