خانهاخبار
بلومبرگ: آیفون 6.1 اینچی iPhone Xr نام دارد و در تعداد محدودی عرضه می‌شود

بلومبرگ: آیفون 6.1 اینچی iPhone Xr نام دارد و در تعداد محدودی عرضه می‌شود

خبرگزاری بلومبرگ گزارش کرده است که آیفون ارزان قیمت 2018 اپل iPhone Xr نامیده می‌شود و به خاطر مشکلاتی که سازنده در تولید با آن‌ها مواجه شده است در ابتدای عرضه به تعداد کمی به بازار راه می‌یابد.
۱۳۹۷/۶/۲۰

تنها دو روز دیگر تا تاریخ موعود باقی مانده است. اپل قصد دارد 12 سپتامبر (21 شهریور) رویدادی تازه برگزار کند و در خلال آن از سه آیفون تازه 2018 خود پرده بردارد. همچنین انتظار می‌رود همه این مدل‌های تازه برخلاف سه گانه سال گذشته یک هفته پس از رونمایی رسمی روانه بازار شوند. بلومبرگ امروز در این باره گزارش تازه‌ای منتشر کرده و مدعی شده است که آیفون ارزان قیمت 6.1 اینچی امسال اپل احتمالا در ابتدای عرضه به تعداد محدودی به بازار راه می‌یابد.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که مشکل عرضه iPhone Xc یا iPhone Xr به تعداد محدود درواقع به مشکلات اپل در روند تولید این دستگاه مجهز به پنل نمایش LCD مربوط می‌شود. گفته می‌شود اپل در روند تولید این مدل تازه و در بخش متصل کردن نور صفحه به پنل LCD با مشکل مواجه شده است. به نظر می‌رسد همین مشکل باعث شده است اپل بتواند تنها تعداد کمی از این مدل را که ظاهرا ارزان قیمت‌ترین آیفون 2018 است، آماده عرضه کند.

image

امروز همچنین براساس تصویر فاش شده از جلسه رسمی درون کمپانی China Mobile گزارش کردیم که اپل ظاهرا قصد دارد آیفون 6.1 اینچی خود iPhone Xc نام گذاری کند. از طرفی خبرگزاری بلومبرگ با این استراتژی نام گذاری مخالفت کرده و مدعی شده است که اپل مدل مذکور را iPhone Xr می‌نامد. این خبرگزاری معتبر اینگونه استدلال کرده است که از نظر منطقی iPhone Xr قبل از iPhone Xs می‌آید و از آنجا که Xs و Xs Plus مدل‌های پیشرفته‌تری هستند، آیفون مجهز به LCD احتمالا تحت عنوان iPhone Xr معرفی می‌شود. این آیفون 6.1 اینچی قرار است 700 تا 800 دلار قیمت گذاری شود در 5 یا 6 رنگ مختلف به بازار راه یابد.

اپل در نظر دارد علاوه بر iPhone Xr یا Xc همچنین دو آیفون پرچمدار تازه هم به نام‌های iPhone Xs و iPhone Xs Plus و به عنوان جانشین‌های iPhone X سال گذشته معرفی کند. خبرگزاری بلومبرگ درباره مدل بزرگ‌تر هم اینگونه اظهار کرده است که اپل قصد دارد آن را تحت عنوان iPhone Xs Max روانه بازار کند. به طور کلی بلومبرگ گزارش کرده است که اپل دو روز دیگر از سه آیفون iPhone Xs، iPhone Xs Max وiPhone Xr پرده برمی‌دارد.

انتظار می‌رود اپل در رویداد اختصاصی تازه خود علاوه بر این سه مدل آیفون تازه همچنین از ساعت هوشمند Apple Watch Series 4، چند مدل iPad Pro تازه، MacBook و AirPod هم رونمایی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)