خانهاخبار
با شارژر فندکی تسکو 4 نفر همزمان شارژ کنید

با شارژر فندکی تسکو 4 نفر همزمان شارژ کنید

اگر مشکل تمام شدن شارژ گوشی هوشمند برای شما و سرنشینان خودوریتان زیاد پیش می‌آید این شارژر فندکی دستگاهی است که باید در خودروی خودتان داشته باشید.
۱۳۹۷/۶/۲۰

مشکل تمام شدن شارژ گوشی هوشمند چیزی است که همه ما حداقل یکبار را آن را تجربه کرده‌ایم. اگر با خودروی شخصی سفر درون شهری یا برون شهری انجام می‌دهید با وجود شارژرهای فندکی نگرانی کمتری باید از این بابت داشته باشید اما اگر چند نفر همزمان بخواهند از شارژر فندکی استفاده کنند این خود مشکلی را بر مشکل تمام شدن شارژ اضافه می‌کند.

امروز محصولی را به شما معرفی می‌کنیم که علاوه بر اینکه می‌تواند به شما کمک کند گوشی هوشمند خودتان را در خودرو شارژ کنید این امکان را می‌دهد تا دیگر افراد حاضر در خودرو هم بتوانند از شارژر استفاده کنند.

image

 

شارژر فندکی TCG 7 DUAL

همانند تمام شارژرهای فندکی یک سری بزرگ در این محصول دیده می‌شود که داخل محلی در خودرو قرار می‌گیرد که فندک خودرو در آنجا قرار دارد. روی این سری شارژ دو درگاه USB وجود دارد که می‌توانید دو کابل را به آن متصل کنید اما چیزی که سبب تفاوت این شارژر با رقبا می‌شود یک سیم به طول 1 متر است که از این سری خارج شده و در انتهای کابل 1 متری یک هاب با دو خروجی را می‌بینیم.

image

 

با این اوصاف همزمان 4 نفر می‌توانند از این شارژر به صورت همزمان استفاده کنند در حالی که اهمیتی ندارد هر کدام از این 4 نفر کجای خودرو نشسته باشند زیرا به لطف کابل 1 متری تمام سرنشینان به این شارژر فندکی دسترسی خواهند داشت.

image

 

طراحی این شارژر فندکی هم زیباست و اگر آن را به‌درستی در خودروی خودتان قرار دهید هیچ اثر نامطلوبی روی طراحی داخلی خودروی شما نمی‌گذارد.

کابلی که برای این شارژر در نظر گرفته شده یک کابل نرم است که به شما آزادی عمل زیادی می‌دهد و علاوه بر این به سبب جنس خوبی که برای روکش کابل استفاده شده عمر زیادی هم خواهد داشت.

image

 

یکی از ویژگی‌های اساسی این شارژر فندکی زیبا توان خروجی آن است. توان خروجی این شارژر 5.1 آمپر است و با تمام گوشی‌های هوشمند شما سازگار است.

جنس بسیار خوب بدنه، کابل بلند برای دسترسی تمام سرنشینان، 4 درگاه USB برای شارژ 4 دستگاه همزمان و توان بالای خروجی از ویژگی‌های اساسی این شارژر فندکی است.

 

www.tsco.ir

 

عکس: مرتضی احمدیه

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۶/۲۱
کپی پیست شارژر فندکی ldnio c502 است!

حامد

۱۳۹۷/۶/۲۰
سلام.به چه شکل میشه تهیه کرد و قیمتش چقدر هست؟