خانهاخبار
وان‌پلاس بکارگیری حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر را در OnePlus 6T تایید کرد

وان‌پلاس بکارگیری حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر را در OnePlus 6T تایید کرد

بعد از عرضه موفق OnePlus 6‌ به بازار، حالا وان‌پلاس در حال توسعه OnePlus 6T است و از قرار معلوم با تغییرات قابل توجهی همراه خواهد بود.
۱۳۹۷/۶/۱۹

یکی از ترندهای یکی دو سال اخیر در دنیای گوشی‌های هوشمند بدون شک حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر است. اگرچه شرکت‌ها گوشی‌هایشان را به سنسورهای پیشرفته‌تری برای تامین امنیت مجهز می‌کنند اما همچنان سادگی استفاده از سنسور اثر انگشت باعث شده که وجود آن همچنان برای کاربران خوشایند باشد. از طرفی تغییر طراحی گوشی‌ها به سمت بکارگیری نمایشگرهای بدون لبه باعث شده که در مکان‌یابی سنسور اثر انگشت روی پنل جلویی نمایشگر مشکلاتی پدید آید. از این رو پیشرفت تکنولوژی آن به سمت در حرکت است که بتوان این سنسور را داخل نمایشگر جای داد و از شر دکمه هوم در پنل جلویی گوشی خلاص شد.

از پیشتازان این راه قطعا کمپانی چینی Oppo بوده است که با عرضه گوشی Oppo R17 به نوعی اولین گوشی مجهز به سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر را وارد بازار کرد. اوپو و وان‌پلاس هر دو زیرمجموعه هولدینگ BBK Electronics به‌شمار می‌روند و حالا نوبت به وان‌پلاس رسیده که از این حسگر در محصول جدیدش استفاده کند. 

وان‌پلاس ۶ تی دستخوش تغییراتی در طراحی شده و علاوه بر اضافه شدن حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر، بریدگی حاشیه بالای صفحه نمایش آن نیز کوچکتر شده که زیبایی خاصی به آن می‌بخشد. انتظار می‌رود وان‌پلاس ۶ تی با قیمت پایه ۵۵۰ دلار در ماه اکتبر رسما رونمایی شود. 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)