خانهاخبار
اسامی نهایی آیفون‌های 2018 فاش شد!

اسامی نهایی آیفون‌های 2018 فاش شد!

روز گذشته اسامی نهایی آیفون‌های 2018 اپل در خلال برگزاری جلسه‌ای در China Mobile فاشد شد. به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد این گوشی‌ها را iPhone Xc، iPhone Xs و iPhone Xs Plus نام گذاری کند.
۱۳۹۷/۶/۱۹

انتظار می‌رود اپل تا دو روز آینده تازه‌ترین آیفون‌های خود را در سه مدل مختلف رسما معرفی کند. در خلال هفته‌ها و همچنین روزهای اخیر گزارش‌های بسیاری درباره این سه گانه 2018 منتشر شده است و تقریبا همه اطلاعات لازم را درباره آن‌ها می‌دانیم. از طرفی نکته مهم اینجاست که هنوز مشخص نیست این مدل‌ها سرانجام با چه اسامی معرفی می‌شوند و اپل قصد دارد استراتژی نام گذاری محصولاتش را چگونه دستخوش تغییر کند. روز گذشته تصاویری مربوط به یک جلسه رسمی در کمپانی China Mobile منتشر شد و به این پرسش مهم پاسخ داد.

image

پیش از این گفته شده بود که اپل قصد دارد امسال یک آیفون 6.1 اینچی ارزان قیمت مجهز به پنل LCD را به نام آیفون 9 معرفی کند اما حالا در تصویر فاش شده از جلسه China Mobile به نظر می‌رسد که آیفون مذکور iPhone Xc نام گذاری شود. در حال حاضر مشخص نیست اپل از نام گذاری این آیفون تازه چه قصدی دارد و همچنان باید منتظر بمانیم و ببینیم در مراسم رونمایی چه توضیحی ارائه می‌دهد. از طرفی به نظر می‌رسد نام گذاری iPhpne Xc تاحدودی به نام iPhone 5c که در سال 2013 معرفی شد، مربوط باشد. همان‌طور که از iPhone Xc تازه هم انتظار داریم، iPhone 5c در سال رونمایی‌اش نسخه ارزانی از iPhone 5 به شمار می‌رفت و در نسخه‌هایی با رنگ‌های جالب به بازار راه یافت.

در گزارش‌های قبلی همچنان اشاره شده بود که اپل قصد دارد امسال نسخه جانشین iPhone X را تحت عنوان iPhone Xs معرفی کند. این نام تجاری حالا در تصویر پیش رو هم دیده می‌شود و گزارش‌های قبلی را به نوعی مورد تأیید قرار می‌دهد. از طرفی برخی شایعه‌ها مبنی بر احتمال نام گذاری آیفون بزرگ امسال تحت عنوان iPhone Xs Max با انتشار این گزارش رد می‌شوند؛ چراکه به نظر می‌رسد اپل قصد دارد پیشرفته‌ترین و بزرگ‌ترین گوشی امسال خود را با نام تجاری iPhone Xs Plus معرفی کند.

image

در جلسه تازه کمپانی China Mobile علاوه بر اسامی آیفون‌های تازه اپل همچنین اشاره شده است که روند فروش این سه مدل احتمالا از 21 سپتامبر (30 شهریور) آغاز می‌شود. همچنین قیمت نهایی فروش این سه گانه در چین مشخص شده است اما فعلا نمی‌توان این قیمت‌ها را برای فروش در سایر کشورها هم یکسان قلمداد کرد.

تصویر پیش رو که از جلسه‌ای رسمی درون کمپانی China Mobile ثبت شده است، همچنان شایعه در نظر گرفته می‌شود؛ چراکه ممکن است اپل سه مدل آیفون تازه خود را با اسامی دیگری معرفی کند و این نام‌های تجاری اعلام شده در خلال جلسه صرفا اسامی مستعار باشند. از طرفی اپراتورها معمولا قادر هستند به اطلاعات دقیقی درباره محصولات حتی پیش از تاریخ رونمایی رسمی‌شان دسترسی پیدا کنند و به همین خاطر ممکن است اپل دو روز دیگر از سه آیفون تازه خود با همین اسامی رونمایی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حمید

۱۳۹۷/۶/۲۰
سلام،بنده خودم مغازه دار هستم،واقعا باشرایط فعلی بازار ارز تهیه کردن یه گوشی هوشمند داره واسه مردم ما مشکل میشه و احتمالا این روند ادامه هم داشته باشه،سابق بحث اکثر مردم این بود که گوشیهای اپل گرونه اما الان دیگه کلا تمام برندهای گوشیهای هوشمند قیمتشون بالاس،کاش یه طوری بشه که این گوش آرزوی مردم ما نشه،منظورم اینه که فقط از پشت ویترین نگاه نکنن من از زمانی که آیفون ایکس معرفی شدتاالان فقط ۲ تافروختم،ایکس اس هم اگه بیاد با این قیمت ارز که هرروز بالاتر میره،هم خرید و هم فروشش هم مغازه دار و هم مشتری رو دچار مشکل میکنه

Ali

۱۳۹۷/۶/۱۹
نداری نداری نداری

soroosh

۱۳۹۷/۶/۱۹
تکراری تکراری تکراری.......