خانهاخبار
تیزر تبلیغاتی اپراتور China Telecom با تصویری از آیفون دو سیم‌کارته!

تیزر تبلیغاتی اپراتور China Telecom با تصویری از آیفون دو سیم‌کارته!

براساس آگهی تبلیغاتی منتشر شده از سوی یکی بزرگترین اپراتورهای مخابراتی چین، ظاهرا امسال بالاخره شاهد عرضه یک آیفون دو سیم‌کارته خواهیم بود.
۱۳۹۷/۶/۱۹

اپلی‌ها سال‌هاست در انتظار آیفون دو سیم‌کارته هستند و هر سال این خواسته همچنان در حد آرزو باقی می‌ماند تا اینکه سرانجام مدتی قبل از کدهای فاش شده از iOS 12 نشانه‌هایی از وجود آیفون دو سیم‌کارته دیده شد. کدهایی که به‌طور مشخص با عبارات second SIM status و second SIM tray status به وضعیت سیم‌کارت دوم و درگاه آن اشاره داشتند. از آن روز تاکنون شایعات و احتمالات پیرامون آیفون دو سیم‌کارته بیشتر و بیشتر می‌شود و امید وجود چنین محصولی در بین آیفون‌های ۲۰۱۸ افزایش می‌یابد.

برخی از شایعات به وجود درگاه سیم کارت دوم در آیفون ۶.۱ اینچی اشاره داشتند و برخی دیگر آن را برای نسخه بزرگتر یعنی آیفون ۶.۵ اینچی محتمل می‌دانستند. احتمالاتی نیز از اختصاصی بودن آیفون دو سیم‌کارته برای بازار چین صحبت می‌کردند که البته با توجه به بازار بسیار داغ این نوع گوشی‌ها در بازار میلیاردی چین این احتمال شانس بالایی برای رسیدن به واقعیت دارد.

به‌تازگی تیزری از اپراتور مخابراتی China Telecom منتشر شده که ظاهرا یک آیفون دو سیم‌کارته را به تصویر کشیده است. ترجمه جمله‌ای که روی این تیزر نوشته شده به انگلیسی این پیام را منتقل می‌کند:

The new iPhone is on the market. Double card, full network. You're late, I've been waiting. Dual card, dual network, dual 4G

image

خوشبختانه زمان زیادی تا مشخص شدن راز پشت پرده این شایعات باقی نمانده و روز ۲۱ شهریور اپل رسما از آیفون‌های جدیدش رونمایی می‌کند. این نوید را به شما می‌دهیم که می‌توانید روز چهارشنبه با پوشش زنده مراسم معرفی آیفون‌های ۲۰۱۸ همراه جی‌اس‌ام باشید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سیگار

۱۳۹۷/۶/۱۹
بیخیال داداش
بیا سیگارمونو بکشیمو به خشک شدن این آب باریکه ای که برامون مونده فکر کنیم
همه منابعمون داره به غارت میره و با وجود غنی بودنمون بازم هیچی نداریم
میگن حمایت از تولید ملی ولی هیچی نداریم که تولید خودمون باشه دریغ از یه قوطی رُب یا یه قوطی رانی یا حتی درب آب معدنی!!
میری بازار یه پوشک بچه بخری اصلا وجود نداره!! یا اگرم هست بسته ای شده 100 هزار تومن!!
حالا دیگه 90 درصد مردم زیر خط فقر دارن زندگی میکنن و با وجود دو شغله و سه شغله بودن هم زندگی به زور میچرخه
میدونستی خط فقر ینی درآمد کمتر از 4 میلیون؟ تازه اونم برا یه زندگی بخور و نمیر!! البته توی شهرستان حالا تهران دیگه بماند....
خداوکیلی من که دیگه به آینده هیچ امیدی ندارم... ____

فندک

۱۳۹۷/۶/۱۹
چه فایده به حال ماها داره.اضلا تو بگو شده 4 سیم کارت.گوشی هایی که قرار نیست زیر 1000 دلار باشه و با حال خراب دلار و فرهنگ غنی فروشنده های محتکر, میخواد حداقل بشه 17-18 میلیون تومن دیگه.
ماهم میریم فروشگاه ها از نگاه عمیقمون بهش لذت میبریم.دستمون که بهش نمیرسه......
حالا بگو شده 10 سیم کارت و با باتری 10000 میلی آمپرساعت