خانهاخبار
تصویر زنده جدیدی از پنل جلویی پرچمدار Mate 20 Pro هوآوی

تصویر زنده جدیدی از پنل جلویی پرچمدار Mate 20 Pro هوآوی

تازه‌ترین تصویر فاش شده منتسب به Mate 20 Pro هوآوی نشان می‌دهد که پرچمدار مذکور از حاشیه‌های باریکی بهره می‌برد و با توجه به بریدگی حاشیه که تقریبا مشابه آیفون 10 اپل توسعه یافته است، انتظار می‌رود هوآوی آن را به سیستم تشخیص چهره سه بعدی هم مجهز کند.
۱۳۹۷/۶/۱۹

چند روز پیش تصاویر زنده منتسب به پنل جلوی دو گوشی پرچمدار هوآوی به نام‌های Mate 20 و Mate 20 Pro منتشر شدند و در آن‌ها شاهد طراحی بریدگی حاشیه به شکل رایج و همچنین قالب مدرن قطره‌ای بودیم. گفته می‌شود شکل بریدگی حاشیه در Mate 20 Pro قرار است شبیه به ناچ موجود در آیفون 10 اپل باشد و امروز هم تصویر زنده تازه‌تری منتسب به این گوشی منتشر شده و بار دیگر طراحی ظاهری آن را در پنل جلو به نمایش گذاشته است. تصویر این ماکت ابتدا در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد و به سرعت به سایر خبرگزاری‌های مهم راه یافت اما همچنان به خاطر ماهیت  و میزان صحت خبرهای این شبکه اجتماعی باید تصویر پیش رو را شایعه قلمداد کنیم.

در تصویر پیش رو شاهد هستیم که پرچمدار Mate 20 Pro از کناره‌ها خمیده طراحی شده است و البته این موضوع در تصویر منتسب به پنل جلوی مدل مذکور هم دیده شده بود. از طرفی حالا در ماکت Mate 20 Pro به خوبی می‌توان تشخیص داد که حاشیه نواری پایین پنل نمایش بسیار باریک طراحی شده است. در گزارش‌های قبلی اشاره شد که ضخامت این حاشیه احتمالا 3.8 میلی متر است  و همان‌طور که انتظار می‌رفت از آیفون 10 اپل هم باریک‌تر خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که Mate 20 Pro به پنل نمایش 6.25 اینچی مجهز می‌شود و یک فبلت مدرن بدون حاشیه به شمار می‌رود.

image

با توجه به بریدگی حاشیه هوآوی آن را در قسمت بالای پنل نمایش Mate 20 Pro طراحی کرده است، پیش بینی می‌شود که این پرچمدار سطح بالای تازه هم مانند آیفون 10 اپل از سیستم تشخیص چهره سه بعدی (Face ID) بهره ببرد. همان‌طور که اشاره کردیم، Mate 20 با بریدگی بسیار کوچکی در بالای پنل نمایش طراحی شده است که به نظر می‌رسد دوربین سلفی و بلندگوی مکالمه هم در همان بخش تعبیه شوند. طراحی ناچ بزرگتر در Mate 20 Pro که ظاهرا پیشرفته‌تر از Mate 20 است، می‌تواند به احتمال تعبیه سیستم تشخیص چهره سه بعدی در این مدل قوت بیشتری ببخشد.

پیش از این تصاویر زنده متعددی منتسب به پنل پشتی Mate 20 Pro منتشر شده است و ماژول دوربین سه گانه آن را که به صورت مربع چینش شده، به نمایش گذاشته است. البته هوآوی در ابتدای سال جاری پرچمدار دیگری را به نام P20 Pro با دوربین سه گانه روانه بازار کرد و تعبیه این سیستم در پرچمدار تازه سری Mate چندان ما را شگفت زده نمی‌کند. درواقع حتی انتظار می‌رود که هوآوی این سیستم را در Mate 20 Pro خود کمی هم بهبود ببخشد.

هوآوی قصد دارد پرچمداران Mate 20 و Mate 20 Pro خود را در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) در لندن رسما معرفی کند. تا آن زمان احتمالا تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره این گوشی‌ها منتشر خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

ایلیا

۱۳۹۷/۶/۲۴
اره این شرکتایی که اصلا به توان اعتماد ندارن از تغلب استفاده میکنن اما تا حالا شده اپل تو بنچمارکا تقلب کنه؟

ایلیا

۱۳۹۷/۶/۲۴
الان صحبت ما روی اون تقلب هواوی تو بنچمارکه اتفاقا نباید این موضوعو ول کرد این گول زدن و دروغ گفته اگه خیلی به کارایی گوشی ها اعتماد داره یا حتی اگه به قول شما خیلی خوبه پس چرا باید تقلب کنه؟شما از موضوع اصلی منحرف شدید و دارید میگید میت خیلی پر سرعته و این حرفا

شایان

۱۳۹۷/۶/۲۳
اگر ادامه مطلبی هم که گفتی میخوندی میفهمیدی که سامسونگ سره گوشی اس 4 هم تقلب کرده که من همون اس 4 رو داشتم و پنج سال بدون هیچ مشکلی ازش استفاده کردم گوشی های هواوی هم که تو بنچمارک تقلب کردرو هم کسایی که دارن قطعا از گوشی رازی هستن

omid

۱۳۹۷/۶/۲۳
حافظه جانبی رو میگه...
.
.
.
بعضیا رم میگن بعضیا رام

ایلیا

۱۳۹۷/۶/۱۹
128گیگ رم ؟?????
داداش اشتپ میزنی