خانهاخبار
همه محصولات سامسونگ تا سال 2020 به هوش مصنوعی مجهز می‌شوند!

همه محصولات سامسونگ تا سال 2020 به هوش مصنوعی مجهز می‌شوند!

سامسونگ قصد دارد قابلیت‌های هوش مصنوعی خود را در سطح پیشرفته توسعه دهد. این سازنده تأیید کرده است که دستگاه‌های هوشمندش تا سال 2020 همگی از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند.
۱۳۹۷/۶/۱۹

همه می‌دانیم که عصر حاضر، عصر دستگاه‌های هوشمند است اما همه این دستگاه‌ها الزاما از هوش مصنوعی پشتیبانی نمی‌کنند. از طرفی این واقعیت به زودی تغییر می‌کند و دوره تازه‌تری آغاز می‌شود. حداقل سامسونگ قرار است تنها محصولاتی با پشتیبانی از هوش مصنوعی تولید کند. ماجا پنتیک، مدیر اجرایی بخش هوش مصنوعی سامسونگ، دو روز پیش ادعا کرد که این کمپانی قصد دارد تا سال 2020 هوش مصنوعی را در توسعه همه محصولات خو به کار ببرد.

پنتیک از اساتید کالج امپریال لندن و یکی از مدیران مرکز هوش مصنوعی کمبریج سامسونگ است. او همچنین اضافه کرده است که در توسعه هوش مصنوعی سامسونگ کاربر همواره مرکز توجه خواهد بود و این تکنولوژی به طور پیوسته تلاش می‌کند تا خدمات کاربردی و امنی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

پنتیک در این باره گفته است: "همه دستگاه‌های سامسونگ تا سال 2020 از تکنولوژی هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند تا تجربه و ارزش تازه‌ای به کاربران ارائه دهند".

image

کمپانی سامسونگ مرکز هوش مصنوعی  کمبریج خود را 22 مه امسال رسما تأسیس کرد. تمرکز عمده این مرکز بر توسعه تکنولوژی پیشرفته تشخیص احساسات کاربر بر پایه هوش مصنوعی است. ماجا پنتیک و اندرو بلیک که مدیر ارشد لابراتوار تحقیقاتی مایکروسافت در کمبریج بود هم حالا این مرکز تازه سامسونگ را مدیریت می‌کنند.

سامسونگ 5 مرکز هوش انسانی در سرتاسر دنیا راه اندازی کرده است که در این میان می‌توان برای مثال به مراکز مسکو و تورنتو اشاره کرد. ماجا پنتیک درباره تصمیم سامسونگ همچنین افزوده است:" شبکه متمرکز بر کاربران یعنی ایجاد و توسعه دستگاه‌های متعدد که به هم متصل شده‌اند تا به کاربر یاری برسانند".

این دستگاه‌ها علاوه بر اجرای وظایف رایج همچنین قرار است با قابلیت ارائه خدمات شخصی سازی شده توسعه یابند. تکنولوژی هوش مصنوعی در این دستگاه‌ها کمک می‌کند تا قابلیت‌های‌شان به تدریج بهبود یابد و با پشتیبانی پیشرفته عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند.

سامسونگ برای تحقق بخشیدن به این استراتژی تازه در تلاش است تا تکنولوژی‌های ساده در بسیاری از زمینه‌ها را شامل تشخیص چهره و صدا، رباتیک، یادگیری ماشینی و تحلیل داده‌ها توسعه دهد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

salim

۱۳۹۷/۶/۱۹
خسته نباشه خب هواوی از 2018 شروع ب این کار کرد فقط گوشی های سطح پایینش رو مجهز نکرده حتی میان رده هاش ب هوش مصنوعی مجهزن مثل نوا 3