خانهاخبار
مشخصات Pixel 3 و Pixel 3 XL در رگولاتوری تایوان؛ به معرفی رسمی نزدیک می‌شویم!

مشخصات Pixel 3 و Pixel 3 XL در رگولاتوری تایوان؛ به معرفی رسمی نزدیک می‌شویم!

گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL پس از خبرها و شایعه‌های مختلف حالا در آژانس رگولاتوری تایوان دیده شده‌اند. صدور مجوز برای این پرچمداران تازه نشان می‌دهد که احتمالا در آینده نزدیک شاهد رونمایی رسمی از آن‌ها خواهیم بود.
۱۳۹۷/۶/۱۶

دقیقا 11 ماه از رونمایی رسمی از دوگانه پرچمدار Pixel 2 و Pixel 2 XL گوگل می‌گذرد و به دنبال انتشار خبرها و گزارش‌های مختلف منتسب به دو گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL به انتظار معرفی این نسل تازه ثانیه‌شماری می‌کنیم. این دو گوشی در روزهای اخیر بارها در تصاویر و ویدیوهای زنده فاش شدند و دیگر تقریبا همه چیز را درباره طراحی ظاهری آن‌ها می‌دانیم. این گوشی‌ها همچنین اخیرا موفق شده‌اند در تایوان مجوز دریافت کنند و یک قدم دیگر به معرفی رسمی نزدیک‌تر شوند.

image

از طرفی در اسناد منتشرشده مربوط به مجوز Pixel 3 و Pixel 3 XL متاسفانه به مشخصات و قابلیت‌های چندانی درباره آن‌ها اشاره نشده است. این اسناد تنها نام تجاری Pixel 3 و Pixel 3 XL را تأیید می‌کنند و همچنین نشان می‌دهند که پرچمداران 2018 گوگل قرار است از شبکه‌‌های ارتباطی 2G, 3G و 4G LTE پشتیبانی کنند. از طرفی پیش از این در گزارشی گفته شد که هر دو گوشی مذکور قرار است از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرند. Pixel 3 و Pixel 3 XL همچنین از 4 گیگابایت رم بهره می‌برند و گوگل قصد دارد آن‌ها را به حافظه داخلی حداقل 64 یا 128 گیگابایتی مجهز کند.علاوه بر این موارد، انتظار می‌رود اندروید 9.0 پای به طور پیش فرض روی گوشی‌های تازه گوگل نصب شود.

مدل کوچک‌تر به نام Pixel 3 صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع AMOLED با نسبت تصویر 18:9 دارد اما Pixel 3 XL از صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی AMOLED بهره می‌برد. همچنین قرار است در طراحی ظاهری پنل جلوی نسخه XL برخلاف Pixel 3 استاندارد از ناچ کوچک بهره گرفته شود و دوربین سلفی هم در همین قسمت قرار گیرد. گفته می‌شود که مشخصات سیستم دوربین اصلی و سلفی در این مدل یکسان طراحی شده است. بدین ترتیب Pixel 3 و Pixel 3 XL به دوربین اصلی با یک لنز 12.2 مگا پیکسلی در پنل پشتی مجهز می‌شوند و دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی تکی هم در پنل جلوی آن‌ها تعبیه می‌شود.

تازه‌ترین گزارش مرتبط مدعی شده است که گوگل قصد دارد در تاریخ 8 اکتبر (16 مهر) و در خلال برگزاری رویداد سالانه سخت افزاری این کمپانی از پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL خود پرده بردارد. همچنین انتظار می‌رود که این غول تکنولوژی در کنار گوشی‌های مذکور از چندین محصول تازه دیگر هم رونمایی کند اما به نظر می‌رسد امسال شاهد معرفی اولین ساعت هوشمند گوگل نباشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)