خانهاخبار
10 گوشی برتر ماه اوت از نگاه AnTuTu

10 گوشی برتر ماه اوت از نگاه AnTuTu

پایگاه بنچمارک AnTuTu در پایان هر ماه فهرستی را از 10 گوشی برتر از نظر عملکرد منتشر می‌کند. حالا فهرست بهترین گوشس‌های ماه اوت منتشر شده است و گوشی گیمینگ شیائومی هم در صدر آن قرار دارد.
۱۳۹۷/۶/۱۶

پایگاه بنچمارک AnTuTu روز گذشته نتایج عملکرد 10 گوشی برتر اندرویدی در ماه اوت را منتشر کرد. بازار موبایل در ماه گذشته چندان مساعد نبود اما همچنان شاهد رونمایی از پرچمداران تازه‌ای مانند Galaxy Note 9 سامسونگ، سری Meizu 16 و چند مدل دیگر بودیم. همان‌طور که می‌دانید، این گوشی‌ها در نتایج مربوط به 10 گوشی برتر ماه ژوئیه دیده نشدند چراکه معرفی آن‌ها در ماه اوت رخ داد و به همین خاطر شاهد هستیم که نام‌‎شان در فهرست 10 گوشی برتر ماه اوت ظاهر شده است.

image

در فهرست ماه اوت هم گوشی گیمینگ Black Shark شیائومی همچنان در صدر قرار گرفته است. این پرچمدار سطح بالا از قابلیت‌های پردازشی پیشرفته بهره می‌برد و همچنین به سیستم خنک کننده فوق العاده‌ای مجهز شده است. بهره گرفتن از این سیستم خنک کننده به دستگاه کمک می‌کند تا عملکرد مناسبی در هنگام اجرای طولانی مدت برنامه‌ها و بازی‌های سنگین از خود نشان دهد.

گوشی Meizu 16 که در ماه اوت معرفی شد حالا در رتبه دوم فهرست دیده می‌شود. بعد از آن گوشی Smartisan Nut R1 رتبه سوم را از آن خود کرده است.

image

با توجه به فهرست این 10 گوشی برتر اینگونه به نظر می‌رسد که همگی این گوشی‌ها از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرند؛ چراکه این پردازنده در حال حاضر قدرتمندترین پردازنده داخلی مخصوص گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود و اصلا عجیب نیست که 10 گوشی برتر ماه اوت هم به آن مجهز شده باشند. این گوشی‌ها اساسا از کانفیگ سخت افزاری مشابه برخوردار هستند اما به روزرسانی درایور، مشخصات مدیریت کنترل دمای و تجهیزات عملکردی‌شان متفاوت طراحی شده است.

کمپانی هوآوی چند روز پیش از تازه‌ترین چیپست پرچمدار Kirin 980 در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی IFA 2018 برلین پرده برداشت و نام خود را به نام پرچمدار تولید پردازنده‌های 7 نانومتری در تاریخ تکنولوژی به ثبت رساند. هوآوی با تولید چنین پردازنده توانمند و سطح بالایی موفق شده است انحصار چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون 845 را به عنوان بهترین پردازنده دنیا در هم بشکند.

پرچمداران Mate 20 و Mate 20 Pro این غول تکنولوژی چینی قرار است 16 اکتبر (24 مهر) رسما معرفی شوند. این پرچمداران از پردازنده Kirin 980 قدرت می‌گیرند و انتظار می‌رود که ورودشان نتایج ماه اکتبر یا نوامبر را دستخوش تغییر کند.

رتبه‌های چهارم تا ششم به ترتیب به Vivo NEX، Xiaomi Mi 8 Explorer و Oppo Find X اختصاص یافته است در حالی که OnePlus 6 در جایگاه هفتم دیده می‌شود.  Galaxy Note 9، تازه‌ترین پرچمدار سطح بالای سامسونگ هم امتیاز 282958 را کسب کرده و در جایگاه هشتم قرار گرفته است. رتبه‌های نهم و دهم هم به ترتیب به گوشی‌های Xiaomi Mi 8 و Xiaomi Mi MIX 2S تعلق دارد. در ماه اوت هم ظاهرا گوشی‌های چینی عملکرد فوق العاده‌ای نشان داده‌اند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sina

۱۳۹۷/۶/۱۷
از 10 تا گوشی برتر 9 تاشون چینین واقعا دارم راضی میشم جای سامسونگ اپل . هواوی و شیائومی بگیرم