خانهاخبار
تصاویری جدید از ماکت آیفون ۶.۱ اینچی اپل در سه رنگ

تصاویری جدید از ماکت آیفون ۶.۱ اینچی اپل در سه رنگ

امروز شاهد منتشر شدن تصاویری جدید از آیفون ۶.۱ هستیم که در آن، می‌توان نگاهی واضح تر به سه رنگ جدید این محصول داشت.
۱۳۹۷/۶/۱۶

درست ۶ روز دیگر تا برگزاری مراسم ویژه اپل باقی ‌مانده است؛ مراسمی که در آن انتظار می‌رود شاهد رونمایی از جدیدترین آیفون، آیپد و اپل واچ این شرکت باشیم. به جرات می‌توان گفت که با وجود تنوع محصولاتی که اپل احتمالا در این مراسم رونمایی خواهد کرد، انتظارات برای برخی محصولات از جمله آیفون ۶.۱ اینچی‌ اپل بسیار بالاست. این احتمالا آیفونی خواهد بود که با مشخصاتی مناسب و داشتن برخی ویژگی‌های یک آیفون ۱۰ و البته قیمت ۵۹۹ تا ۶۹۹ دلاری خود توجه بسیاری را به سوی‌خود جلب خواهد کرد. حال امروز تصاویری از چند ماکت این محصول منتشر شده که به نظر رنگ‌های اصلی این آیفون را نشان می‌دهد. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید.

image

همین ابتدا بگوییم که درحال حاضر هیچ مشخص نیست که آیا این‌ها واقعا رنگ‌های نهایی آیفون ۶.۱ اینچی اپل خواهد بود یا خیر، اما داشتن نگاهی به آن خالی از لطف نخواهد بود. پیش از این شایعه شده بود که اپل برای این آیفون ۶.۱ اینچی، قصد دارد از رنگ‌های سفید، خاکستری فضایی، خاکستری روشن، قرمز، آبی، زرد، نارنجی و صورتی استفاده کند که در صورت اتفاق افتادن، این بیشترین تنوع رنگ در یک آیفون اپل خواهد بود.

در تصویر منتشر شده، شاهد سه رنگ سفید، قرمز و نوعی آبی تیره هستیم که در نگاه اول کمی به رنگ خاکستری فضایی شباهت داشته اما با کمی دقت می‌توان متوجه رنگ آبی تیره شد. همانظور که گفتیم همچنان نمی‌توان تایید کرد که این‌ها رنگ‌هایی هستند که در آیفون ۶.۱ اینچی خواهیم دید، اما منبع این مطلب ادعا دارد که احتمال عرضه این محصول در سه رنگ قرمز، سفید و آبی تیره بسیار بالاست. جدا از رنگ شیشه براق پشت دستگاه، می‌توانید به وضوح ببینید که رنگ فریم دستگاه با رنگ شیشه بسیار شباهت دارد که در نوع خود ترکیبی زیبا را ایجاد کرده است. 

انتظار می‌رود که اپل در تاریخ ۲۱ شهریور ماه سال ۱۳۹۷ از جدیدترین محصولات خود از جمله این آیفون ۶.۱ اینچی رونمایی کند. همچنین انتظار می‌رود که این محصول از نمایشگر‌ ۶.۱ اینچی از نوع LCD به جای امولد، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با یک لنز، پشتیبانی از دو سیم کارت و قیمت حداقل ۵۹۹ دلاری بهره مند شود.

درکل با وجود قیمت بالای این محصولات برای بسیاری، بازهم هیجان زیادی برای رونمایی از این محصول وجود دارد. نظر شما چیست؟ آیا آیفون ۶.۱ اینجی محصول موفقی خواهد بود؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)