خانهاخبار
دستبند هوشمند Honor Band 4 با قیمت ارزان معرفی شد

دستبند هوشمند Honor Band 4 با قیمت ارزان معرفی شد

آنر روز گذشته در خلال برگزاری یک رویداد رسمی از 4 محصول تازه پرده برداشت. پس از گوشی‌های تازه این برند شاهد رونمایی از دو دستبند هوشمند و البته ارزان قیمت هستیم که مناسب پایش فعالیت‌های ورزشی طراحی شده‌اند.
۱۳۹۷/۶/۱۵

کمپانی آنر روز گذشته در کنار دو گوشی هوشمند تازه خود به نام‌های Honor 8X و 8X Max همچنین از دو دستبند هوشمند Honor Band 4 و Honor Band 4 Running Edition پرده برداشت. همان‌طور که می‌دانید، نسخه دوم را علاوه بر مچ دست همچنین می‌توانید روی پای خود ببندید تا داده‌های مربوط به دویدن و پیاده‌روی را ثبت کند.

image

Honor Band 4 صفحه نمایش 0.95 اینچی رنگی از نوع AMOLED دارد که قادر است تا 45 کاراکتر چینی را به نمایش بگذارد. این دستبند هوشمند تازه در مقایسه با Mi Band 3 تواناتر است چراکه تازه‌ترین دستبند هوشمند شیائومی قادر است تنها 24 کاراکتر مشابه را نمایش دهد. بدنه اصلی دستبند تازه آنر از جنس شیشه 2.5D توسعه یافته است و لبه‌های آن خمیدگی چشمگیری دارد. همچنین می‌توان ادعا کرد که طراحی ظاهری کلی بدنه اصلی این گجت هوشمند پوشیدنی مدوّر دیده می‌شود.

دستبند هوشمند Honor Band 4 از امکان پایش ضربان قلب کاربر به کمک الگوریتم‌های هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. این امکان در گجت تازه آنر مورد آزمون قرار گرفته و جالب است بدانید نتیجه این آزمون نشان می‌دهد که Honor Band 4 قادر است ضربان قلب کاربر را با نرخ دقت 94.3% اندازه گیری کند. این دستبند همچنین تا عمق 50 متری ضدآب طراحی شده است و از حسگر 6 محوری که به طور خودکار شنا را تشخیص می‌دهد، بهره می‌برد. Honor Band 4 از وضعیت اسکن Alipay، NFC، قابلیت پیدا کردن گوشی کاربر، کنترل از راه دور دوربین، استاپ واچ، زنگ هشدار و برخی قابلیت‌های مفید دیگر پشتیبانی می‌کند.

نکات ریزی در طراحی این گجت هوشمند در نظر گرفته شده است. برای مثال، آنر قصد دارد آن را با بندهایی به رنگ‌های نارنجی، آبی و مشکی روانه بازار سازد.

Honor Band 4 Running Edition هم با اکسسوری اضافه‌تر توسعه یافته است تا امکان اتصال به کفش‌های کاربر را فراهم آورد. وقتی کاربر این گجت پوشیدنی را به کفش‌های ورزشی خود متصل می‌کند، Honor Band 4 Running Edition را قادر می‌سازد تا داده‌ها و اطلاعات جامع‌تری را از فعالیت‌های ورزشی انجام شده گردآوری کند.

علاوه بر این، جالب است بدانید که Honor Band 4 Running Edition صفحه نمایش 0.5 اینچی دارد و از قابلیت پایش ضربان قلب کاربر پشتیبانی نمی‌کند. این دستبند هوشمند با تزریق مواد سازنده در دو رنگ مختلف درون قالب واحد تولید شده و 5 رنگ مختلف شامل سبز، قرمز، صورتی، آبی و زرد برای بندهای آن در نظر گرفته شده است.

Honor Band 4 اصلی به قیمت 199 یوان معادل 29 دلار معرفی شده است در حالی که نسخه Honor Band 4 Running Edition تنها 99 یوان معادل 14 دلار قیمت دارد. این دو دستبند هوشمند تازه قرار است از 20 سپتامبر رسما روانه بازار شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۷/۶/۱۶
سلام بنظر شما وارد بازار میشه یا نه؟چون نسخه سومشو هیج واسه فروش نذاشتن حالا این یکیو نمیدونم