خانهاخبار
تفاوت‌های ظاهری Mate 20 و Mate 20 Pro در تصاویر زنده

تفاوت‌های ظاهری Mate 20 و Mate 20 Pro در تصاویر زنده

تازه‌ترین پرچمداران هوآوی در چند تصویر زنده تازه فاش شدند. در تصاویر فاش شده و منتسب به Mate 20 Pro و Mate 20 به خوبی می‌توان به تفاوت‌های ظاهری میان این دو مدل پی برد.
۱۳۹۷/۶/۱۵

هوآوی قصد دارد 16 اکتبر (24 مهر) از تازه‌ترین گوشی‌های پرچمدار خود به نام‌های Mate 20 و Mate 20 Pro پرده بردارد. هنوز مدت نسبتا طولانی تا تاریخ معرفی باقی مانده است اما هفته‌هاست که شاهد انتشار خبرها و گزارش‌های مختلف درباره گوشی‌های مذکور هستیم. چند روز پیش تصاویر زنده منتسب به Mate 20 Pro در نمایشگاه IFA 2018 برلین منتشر شد و حالا شاهد انتشار تصاویر دیگری از Mate 20 و همچنین تصاویر منتسب به پنل جلوی هر دو مدل هستیم.

image

جزئیات چندانی در تصویر منتسب به Mate 20 مشخص نیست اما همین تصویر بی کیفیت هم می‌تواند بسیاری از مشخصات این پرچمدار تازه را بار دیگر مورد تأیید قرار دهد. این گوشی در تصاویر پیش رو تاحدودی در دستان کاربر پوشانده شده است اما همچنان قادر هستیم دوربین سه گانه آن را به همراه فلش LED در پنل پشتی تشخیص دهیم. گزارش شده که این ماژول به لنزهای 20 مگا پیکسلی اصلی، 12 مگا پیکسلی مونوکروم و 8 مگا پیکسلی تله فوتو مجهز شده است و همچنین حسگر فیزیکی اثرانگشت هم زیر این دوربین دیده می‌شود. علاوه بر این موارد شایان ذکر است که بریدگی کوچکی روی قاب گوشی مذکور تعبیه شده و به نظر می‌رسد که به جک هدفون 3.5 میلی متری تعلق داشته باشد. در پنل جلو هم شاهد طراحی ظاهری مشابه شایعه‌ها و گزارش‌های قبلی هستیم. بریدگی حاشیه (ناچ) بسیار کوچکی در قسمت بالای پنل جلو طراحی شده است تا دوربین سلفی و سایر حسگرهای ضروری در آن تعبیه شوند. بریدگی باریک و کوچک دیگری کمی بالاتر دیده می‌شود و به نظر می‌رسد هوآوی قصد دارد بلندگوی مکالمه را در آن قرار دهد.

همچنین باتوجه به این تصاویر جالب است بدانید Mate 20 Pro که پرچمدار بزرگ‌تر در این میان به شمار می‌رود، احتمالا از ناچ بزرگ‌تری هم بهره می‌برد. انتظار می‌رود هوآوی تنها مدل Mate 20 Pro را در جهت رقابت با آیفون 10 اپل به سیستم تشخیص چهره سه بعدی مجهز کند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد هوآوی قصد دارد این پرچمدار سطح بالای تازه را با پنل نمایشی که لبه‌های آن مانند پرچمداران اخیر سامسونگ خمیده طراحی شده‌اند روانه بازار سازد. البته هیچکدام از گوشی‌های 2018 سامسونگ به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز نشده‌اند اما Mate 20 Pro ظاهرا با این قابلیت نوین معرفی می‌شود.

هنوز فهرست رسمی از مشخصات فنی این دو پرچمدار تازه منتشر نشده اما هوآوی اخیرا به طور رسمی تأیید کرده است که هر دوی آن‌ها به پردازنده HiSilicon Kirin 980 مجهز می‌شوند. همچنین سیستم عامل اندروید 9.0 پای به همراه پوسته اختصاصی EMUI 9.0 به طور پیش فرض روی Mate 20 و Mate 20 Pro نصب می‌شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)