خانهاخبار
نگاهی به هدفون‌های بی‌سیم تسکو؛ زیبایی در کنار قدرت صدا و برد عالی

نگاهی به هدفون‌های بی‌سیم تسکو؛ زیبایی در کنار قدرت صدا و برد عالی

اگر به دنبال هدفون بی‌سیم هستید و قدرت خرید هدفون‌های گران‌قیمت بازار را ندارید این هدفون بی‌سیم تسکو که هیچ تفاوتی با هدفون‌های غول‌های تکلنوژی ندارد می‌تواند نیاز شما را در خرید یک هدفون بی‌سیم مرتفع کند.
۱۳۹۷/۶/۱۷

هدفون‌های بی‌سیم به‌تدریج در حال تبدیل شدن به محصولاتی عمومی بین مردم هستند. تسکو یکی از کمپانی‌های خوش‌نام ایرانی است که با سرعت پا به پای کمپانی‌های بزرگ فنّاوری در حال حرکت است. در این مقاله به یکی از محصولات این کمپانی می‌پردازیم که یک جفت هدفون بی‌سیم هستند و تصور شما را از هدفون‌های بی‌سیم کاملا عوض می‌کنند.

این هدفون بی‌سیم مدل TH 5350Dual است که هر دو هدفون آن کاملا مستقل هستند و هیچ اتصالی از نظر سیمی به همدیگر ندارد.

 

طراحی

اولین چیزی که مشاهده می‌کنید یک جعبه بیضی شکل است که در آن باز می‌شود. در جعبه را با کمک کلیدی که روی آن قرار دارد باز کنید دو عدد هدفون بی‌سیم را مشاهده می‌کنید که داخل محلی که در جعبه برایشان تعبیه شده قرار دارند. این جعبه هم نقش نگه‌دارنده این هدفون را بازی می‌کند و هم توانایی شارژ کردن آن‌ها را دارد. در بخش پشتی این جعبه یک درگاه میکرو یو اس بی هم قرار دارد که برای اتصالش به برق استفاده می‌شود. جنس این جعبه از پلاستیک ساخته شده و اندازه خیلی بزرگی ندارد و وزنش هم فقط 40 گرم است که به همین خاطر به‌راحتی می‌توانید آن را در جیب خودتان هم به این طرف و آن طرف ببرید.

image

 

به سراغ هدفون‌ها می‌رویم. جنس بدنه هر دو هدفون از پلاستیک است و هیچ ارتباط سیمی بین آن‌ها وجود ندارد. همین پلاستیکی بودن هدفون‌ها باعث شده وزن آن‌ها بسیار سبک باشد و هر کدام از آن‌ها تنها 4.6 گرم وزن داشته باشند.

image

 

دو سری مختلف برای این هدفون‌ها در نظر گرفته شده که می‌توانید با توجه به سایز گوش خودتان بهترین سری را روی آن قرار دهید.

چپ یا راست بودن این هدفون‌ها هیچ اهمیتی ندارد و مهم نیست که هر کدام را روی کدام گوش خودتان قرار می‌دهید. روی هر دو هدفون یک کلید قرار دارد که لمسی نیستند و باید آن‌ها را فشار دهید. روی هر کدام از هدفون‌ها هم یک جفت سوکت دیده می‌شود که برای شارژ کردنشان استفاده می‌شود.

اگر طریقه گذاشتن هدفون‌ها در گوشتان را پیدا کنید به نحو بسیار خوبی داخل گوشی قرار می‌گیرند و به هیچ وجه حتی درحرکت‌های سریع و ورزش‌های سنگین از گوش‌های شما جدا نمی‌شوند.

image

 

اتصالات و سخت‌افزار

از جعبه هدفون‌ها شروع می‌کنیم که در حقیقت پایه شارژر آن‌ها به حساب می‌آیند. همانطور که گفتیم در قاب پشتی این جعبه یک درگاه میکرو یو اس بی وجود دارد که برای اتصال به برق از آن استفاده می‌شود و می‌توانید این جعبه را با آن شارژ کنید. داخل جعبه دو بخش برای قرار گرفتن هدفون‌ها مجزا از هم قرار دارد که دو سوزن برای اتصال به سوکت های روی هدفون داخل آن‌ها دیده می‌شود.

داخل این پایه شارژ باتری با ظرفیت 400 میلی‌آمپر ساعت قرار گرفته که می‌تواند باتری‌های هدفون‌ها را در مدت‌زمان حدود 1.5 ساعت از صفر تا 100 شارژ کند.

image

 

هدفون‌ها به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز هستند و طبق استاندارد تا فاصله 10 متری می‌توانند به گوشی هوشمند شما متصل باشند اما در محیط بدون دیوار ما توانستیم تا فاصله 30 متری بدون قطع شدن از هدفون‌ها استفاده کنیم. داخل این هدفون‌ها باتری با ظرفیت 50 میلی‌آمپر قرار دارد که توانایی پخش موزیک تا 3 ساعت به‌طور مداوم را دارند. این دو هدفون روی خودشان چراغ‌هایی دارند که وضعیت آن‌ها را نمایش می‌دهد.

نکته مهم در مورد این هدفون‌ها توانایی اتصال هر کدام از آن‌ها به‌تنهایی به یک گوشی هوشمند است. به‌طور مثال می‌توانید یکی از هدفون‌ها را به یکی از گوشی‌های هوشمند خودتان و دیگری را به گوشی دیگر متصل کرده و از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این قابلیت خاموش شدن خودکار برای این هدفون‌ها در نظر گرفته شده به صورتی که اگر به مدت 5 دقیقه به هیچ گوشی هوشمندی متصل نباشند به‌طور خودکار برای ذخیره انرژی خاموش می‌شوند.

برای اتصال هدفون‌ها با هم به یک گوشی هوشمند باید کلیدی که روی هر دو قرار دارد را با هم نگه دارید تا آماده اتصال شوند، سپس داخل منوی بلوتوث گوشی بروید و روی نام هدفون‌ها که به صورت یک نام برای شما ظاهر می‌شود کلیک کنید تا اتصال برقرار شود.

image

 

نظر نهایی

تسکو نشان داده چیزی از کمپانی‌های بزرگ فنّاوری کم ندارد و به‌خوبی توانسته خود را به آن‌ها نزدیک کند. قیمت‌های پایین یکی از ویژگی‌های اصلی محصولات تسکو هستند که می‌توانید به‌روزترین فنّاوری‌های دنیا را با قیمت بسیار پایین‌تر از رقبای خارجی در محصولات تسکو تجربه کنید. هدفون‌های بی‌سیم تسکو علاوه بر اینکه ظاهر زیبایی دارند بسیار خوب در گوش جای می‌گیرند و کیفیت صدای بسیار خوبی هم دارند. به‌طوری‌که در بیشتر موارد احتمالا نمی‌توانید ولووم را تا آخر زیاد کنید. برد خوب و زیاد یکی دیگر از ویژگی‌های این هدفون‌ها به شمار می‌رود که با وجود موانع هم اتصال به گوشی دچار هیچ خدشه‌ای نمی‌شود و اگر در فضایی خالی از دیوار باشید بدون هیچ افت کیفتیی می‌توانید تا 30 متر به راحتی از این هدفون استفاده کنید؛ علاوه بر این‌ها در استفاده طولانی گوش شما را خسته نمی‌کنند و وسیله‌ای مناسب برای گوش کردن به موزیک در راه رفتن به خانه از سرکار یا در مسافرت هستند.

image

 

.

www.tsco.ir

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

علی

۱۳۹۷/۶/۱۸
دوست عزیز این مطلب بررسی و یا مقاله نبود بلکه رپورتاژ بود برای بخش SEO . این کار بسیار مرسوم هست و به نوعی تبلیغ هم حساب میشه. انتها مطلب در قسمت برچسب ها ببینین که نوشته شده رپورتاژ آگهی

محسن

۱۳۹۷/۶/۱۸
۱۹۹ هزار تومن.. البته شاید الان گرون تر شده باشه

شجاعی

۱۳۹۷/۶/۱۸
چن خریدیش؟

سروش

۱۳۹۷/۶/۱۸
در مورد کیفیت باس و تریبل و آیا صداش hifi هست یا نه.شفافیت صدا .صحبتی نکردید.برای موسیقی گوش دادن بهتره یا هدفون بلوتوثیه که سیم دارن بهترن مثل remax که صداش های فای عالیه در اون سطح هست یا نه ...آیا کسی اطلاعات داره

Buick

۱۳۹۷/۶/۱۷
چه بررسی ضعیفی بود.
کیفیت صداش خیلی خوبه چون نمی تونیم صدا رو تا آخر بالا ببریم؟؟!!!!
کیفیت صدا کلی آیتم و نشانه داره ، که هییییچ اشاره ای بهش نشده.
ببخشید ، ولی از این به بعد ، اعتمادی که به ایشون به عنوان نویسنده ی مقاله داشتم به شدت خدشه دار شده