خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی زنده از پرچمدار Mi MIX 3 شیائومی با دوربین پاپ‌آپ

تماشا کنید: ویدیوی زنده از پرچمدار Mi MIX 3 شیائومی با دوربین پاپ‌آپ

شیائومی قصد دارد پرچمدار تازه خود را به نام Mi MIX 3 با دوربین سلفی پاپ آپ در آینده نزدیک رسما معرفی کند. این گوشی همچنین ممکن است از شبکه ارتباطی 5G هم پشتیبانی کند.
۱۳۹۷/۶/۱۴

لین بن، مدیرعامل کمپانی شیائومی، روز گذشته با انتشار تصویر زنده تازه منتسب به گوشی Mi MIX 3 نشان داد که این پرچمدار قرار است با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G روانه بازار شود. از طرفی این گوشی قرار است در ماه اکتبر معرفی شود و به همین خاطر پشتیبانی از امکان ارتباطی 5G توسط آن کمی غیر منطقی به نظر می‌رسد چراکه تازه‌ترین گزارش‌های مرتبط حاکی از آن هستند که اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به قابلیت مذکور در اوایل سال 2019 معرفی خواهند شد.

image

حالا که بازار شایعه‌ها درباره پرچمدار آینده شیائومی داغ شده، یک ویدیوی زنده تازه منتسب به Mi MIX 3 هم منتشر شده است تا نحوه باز شدن دوربین پاپ آپ سلفی آن را نشان دهد.

این ویدیوی کوتاه ابتدا در شبکه اجتماعی Weibo فاش شد و پس از آن شاهد انتشار گسترده‌اش در یوتیوب و سایر خبرگزاری‌ها بودیم. به نظر می‌رسد Mi MIX 3 واقعا یک گوشی پرچمدار بدون حاشیه است اما طراحی دوربین پاپ آپ در آن ممکن است به مذاق بسیاری از کاربران خوش نیاید.

شیائومی در تلاش برای به کارگیری ترند طراحی بدون حاشیه در این گوشی مجبور شده است موارد غیرضروری را حذف کند یا در این مورد حتی موقعیت تعبیه دوربین سلفی را هم تغییر دهد. ظاهرا تغییر موقعیت دوربین سلفی و سایر حسگرها که پیش‌تر در حاشیه بالا تعبیه می‌شدند، حالا تنها راه باقی مانده بوده است. در ادامه می‌توانید این دوربین جالب را در Mi MIX 3 تماشا کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sala

۱۳۹۷/۶/۱۵
واقعا شیائومی داره تصورات ذهنی ما رو برآورده میکنه
آی لاو یو شیائومی