خانهاخبار
IFA 2018: اسپیکر JBL Charge 4 با ویژگی‌های جدید معرفی شد

IFA 2018: اسپیکر JBL Charge 4 با ویژگی‌های جدید معرفی شد

در ادامه‌ی رونمایی از محصولات الکترونیک از سوی شرکت‌های مختلف در نمایشگاه IFA 2018، کمپانی JBL از نسل چهارم اسپیکرهای بلوتوث خانواده‌ی Charge رونمایی کرد که نسخه‌ای ارتقا یافته از نسل قبل است و با به روز رسانی‌های جالبی همراه شده.
۱۳۹۷/۶/۱۴

خانواده‌ی اسپیکرهای بلوتوث Charge شرکت JBL کمی از خانواده‌ی Flip بزرگترند و دلیل انتخاب نام Charge برای این رده، در واقع باتری بزرگ آن‌هاست که امکان استفاده از این اسپیکرها برای شارژ سایر دستگاه‌ها از طریق USB را فراهم می‌کنند. 

این شرکت اعلام کرده است که مهندسین برای Charge 4 از مبدل‌های جدید JBL استفاده کرده‌اند که منجر به افزایش حالت مخروطی دستگاه و برون سپاری بهتر صدا می‌شود. مبدل‌ جدید متشکل از رادیاتورهای سه بعدی کنش پذیر فلزی است که استفاده از آن به معنی ایجاد باس قوی‌تر و احتمالا جلوگیری از نویز صدا در مقیاس بالا‌تر است.

image

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، می‌توان از این اسپیکرها برای شارژ سایر دستگاه‌ها نیز استفاده کرد، بنابراین مهم است که از چه نوع اتصال USB پشتیبانی می‌کند. JBL در کنفرانس خبری خود در IFA 2018 به این که اسپیکر جدید از USB-C پشتیبانی می‌کند اشاره‌ای نداشت، اما تصاویر منتشر شده از قسمت پشتی دستگاه این موضوع را تایید می‌کنند. استفاده از USB-C می‌تواند عمل شارژ را سرعت ببخشد و با توجه به باتری بزرگ تعبیه شده در این دستگاه که عمر ۲۰ ساعتی را ارایه می‌کند، کاربران دغدغه‌ی شارژ اسپیکر را نیز نخواهند داشت.

image

برخی از بهبودهای JBL Charge 4 نسبت به مدل‌های قبل:

  • قابلیت اتصال دو گوشی یا تبلت به اسپیکر با استفاده از بلوتوث
  • باتری ۷۵۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی با عمر بیش از ۲۰ ساعت
  • مجهز به IPX7 به این معنی که می‌توان کاملا اسپیکر را در آب شناور کرد
  • +JBL Connet: امکان اتصال بیش از ۱۰۰ اسپیکر پشتیبانی کننده از +JBL Connect به یکدیگر برای ایجاد یک آمپلی‌فایر قدرتمند
  • استفاده از مواد مرغوب در ساخت بدنه
  • رادیاتورهای کنش پذیر دوگانه
image

JBL Charge 4 در ۱۰ رنگ: زرد خردلی، صورتی، خاکستری سنگی، مشکی نیمه شب، سفید استیل، قرمز، سبز، آبی، زرد ماسه‌ای و سبز آبی تولید شده است و در پاییز پیش رو با قیمت ۱۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Babak

۱۳۹۷/۶/۱۴
من یه نسخه دیگه همین باندو دارم خیلی شبیه اینه الان یکی دو ماهه شارژش ضعیف شده زیاد نمیشه استفاده کرد از چین برام اوردن صداش خیلی خوبه و خوبیش اینه که اگه دوتا باند شبیه هم پیش هم باشن قابلیت مچ شدنشون هس
موفق باشید