خانهاخبار
آیا گلکسی J7 مدل 2016 به اندروید اوریو به‌روزرسانی می‌شود؟

آیا گلکسی J7 مدل 2016 به اندروید اوریو به‌روزرسانی می‌شود؟

به نظر می‌رسد سامسونگ بعد از مدت‌ها کش و قوس قصد دارد گلکسی J7 مدل 2016 را به اندروید اوریو تجهیز کند.
۱۳۹۷/۶/۱۳

سامسونگ یکی از برترین سازندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است که عملکرد آن در زمینه انتشار اندروید اوریو برای محصولات خود را می‌توان متوسط ارزیابی کرد. هرچند که عملکرد این شرکت به اندازه شرکت‌هایی مانند ال‌جی و موتورولا ضعیف نبوده است اما برخی از کاربران در زمینه انتشار اندروید 8 از سامسونگ انتظار بیشتری داشتند.

در حال حاضر فقط گوشی‌های پرچم‌دار از اندروید 8 بهره می‌برند و البته برخی گوشی‌های میان رده گلکسی نیز این نسخه از اندروید را دریافت کرده‌اند. اما به تازگی خبری در رسانه‌ها منتشر شده است که می‌تواند برای مالکان گوشی‌های میان رده سامسونگ خبر خوبی باشد. به نظر می‌رسد سامسونگ بعد از مدت‌ها کش و قوس قصد دارد گلکسی J7  مدل 2016 را به اندروید اوریو تجهیز کند.

image

نسخه 2016 گلکسی J7  به صورت پیش فرض با اندروید مارشمالو عرضه شد و یک‌سال پیش سامسونگ سیستم عامل این محصول را به اندروید 7 نوقا ارتقا داد. براساس خبرها، در ماه دسامبر (آذرماه) احتمالا شاهد عرضه اندروید 8 اوریو برای گلکسی J7  مدل 2016 باشیم. البته این بروزرسانی شاید فقط در کشور ترکیه منتشر شود و هنوز اطلاعات دقیقی در مورد آن در دسترس نیست.

از امروز تا چند ماه آینده بسیاری از چیزها ممکن است دست خوش تغییر شود و سامسونگ را از عرضه اندروید اوریو برای جی7 منصرف کند، اما حتی اگر انتشار اندروید اوریو برای این گوشی از دسامبر 2018 به فوریه یا مارس 2019 موکول شود، باز هم مالکان جی 7 2016 باید برای دریافت این هدیه غیر منتظره خوشحال باشند. چه کسی می‌داند، شاید سامسونگ به سرش زد و حتی نسخه 2016 گوشی j5 را نیز به اندروید اوریو بروزرسانی کرد. هرچند که به دلیل استفاده از دو پردازنده متفاوت، یک شکاف عملکردی عمیق بین این دو محصول وجود دارد.

شعبه ترکیه سامسونگ همچنین یک تاریخ انتشار آزمایشی به تاریخ 30 دسامبر برای آپدیت تبلت گلکسی تب A 10.1 2016 به اندروید اوریو را اعلام کرده است. البته باز هم تاکید می‌کنیم که تا ماه دسامبر زمان زیادی باقی مانده است و ممکن است در این حد فاصل سیاست‌های سامسونگ تغییر کنند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

محمد

۱۴۰۰/۹/۱۱
چرا اندروید ۹ نمیاد

محمدجواد

۱۳۹۸/۷/۱۹
چرا اندروید۹ برای (j7(2016 بروزسانی نمی شود بروزسانی اندروید ۹ می شود

Mehdy

۱۳۹۸/۶/۲۴
سلام منم گوشیم کپی مال شماس الان اندرویدش ۸ هست چیجوری مال شما رو ۶ مونده؟

Pzx

۱۳۹۸/۵/۲۶
سلام تو رو خدا جواب بدید
گوشی من j72016 هست مدل J700F هنوز روی آندورید 6 مونده، دیگه هیچوقت به روز رسانی براش نمیاد؟؟

محمدجوادلرها

۱۳۹۸/۵/۲۰
سلام چرا اندروی9(2016) j7 نمیاد لطفا بروزسانی می شود