خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار Mate RS Turbo Porsche Design هوآوی

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار Mate RS Turbo Porsche Design هوآوی

ویدیوی مفهومی منتسب به گوشی Huawei Mate RS Turbo Porsche Design منتشر شده است تا این گوشی را با طراحی منحصر به فرد و متمایز به نمایش بگذارد. این گوشی ممکن است هرگز معرفی نشود.
۱۳۹۷/۶/۱۲

یکی از کانال‌های یوتیوبی به نام Phone Industry که درزمینه تکنولوژی فعالیت می‌کند، ویدیوی مفهومی تازه‌ای منتشر کرده و گوشی هوشمند Huawei Mate RS Turbo – Porsche Design را به نمایش گذاشته است. پیش از آنکه به توضیح طراحی بپردازیم باید اشاره کنیم که این گوشی براساس تصورات و تخیلات طراح مجسم شده و در طراحی آن از گوشی Mate RS Porsche Design که سال گذشته معرفی شد الهام گرفته شده است. مدت ویدیوی پیش رو تقریبا 2 دقیقه است و همچنین تصاویر مختلفی از آن منتشر شده که می‌توانید مجموعه‌اش را در ادامه تماشا کنید.

کانال Phone Industry در کنار ویدیوی پیش رو اشاره کرده که در طراحی Mate RS Turbo Porsche Design از اتومبیل‌های مسابقه‌ای هم الهام گرفته است. این گوشی از جنس شیشه و فلز طراحی شده است و پورت شارژر و همچنین جک هدفون 3.5 میلی متری‌اش در لبه پایینی بدنه تعبیه شده‌اند. گوشی مفهومی هوآوی از 4 بلندگو بهره می‌برد و یک پیچ جالب در کناره بدنه‌اش دیده می‌شود. عملکرد این پیچ تقریبا شبیه به اسلایدر هشدارها در گوشی‌های وان پلاس است اما بسیار متفاوت دیده می‌شود؛ چراکه کاملا شبیه به چرخ دنده طراحی شده است. حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش Mate RS Turbo Porsche Design تعبیه شده و پنل پشتی آن هم خمیده طراحی شده است. در پنل پشتی هم شاهد ماژول دوربین با لنزهای سه گانه هستیم که به صورت عمودی چینش شده‌اند. علاوه بر این لوگوی برندهای هوآوی و Porsche Design هم روی پنل پشتی این گوشی نقش بسته است. همچنین فلش LED دوگانه و فوکوس خودکار لیزری دوربین اصلی را همراهی می‌کنند.

طراح این گوشی مفهومی از جزئیات ریز تزیینی بهره گرفته است تا Mate RS Turbo Porsche Design را از سایر گوشی‌ها متمایز کند. حاشیه‌های بالا و پایین صفحه نمایش این گوشی حذف شده‌اند و کناره‌های پنل هم خمیده دیده می‌شوند. همچنین گوشه‌های پنل نمایش مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند مدرن بدون زاویه و خمیده طراحی شده‌اند و دوربین سلفی تکی هم در قسمت بالای پنل جلو تعبیه شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مصطفی

۱۳۹۷/۶/۱۲
از تیم هوآوی خواهشمند هستم تشریف بیارن ایران اقتصاد ما هم مدیریت کند.