خانهاخبار
احتمال معرفی پرچمدار تازه سامسونگ با دوربین چهارگانه

احتمال معرفی پرچمدار تازه سامسونگ با دوربین چهارگانه

شایعه شده است که سامسونگ قصد دارد علاوه بر Galaxy S9 و Note 9 یک پرچمدار دیگر را هم تا اواخر سال 2018 معرفی کند. این گوشی احتمالا W2019 نام دارد و با دوربین اصلی چهارگانه معرفی می‌شود.
۱۳۹۷/۶/۱۲

یکی از افشاگران معتبر دنیای مجازی با نام کاربری Ice Universe روز گذشته در حساب شخصی Weibo خود ادعا کرد که سامسونگ در تلاش است تا اولین گوشی هوشمند خود را مجهز به دوربین اصلی چهارگانه توسعه دهد و ن را تا پیش از پایان سال 2018 روانه بازار کند. این منبع که ظاهرا به تأمین کنندگان قطعات گوشی‌های سامسونگ هم نزدیک است، مشخصا اعلام کرده که گوشی مذکور هیچ کدام از پرچمداران Galaxy S10 و Galaxy F نیست. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، پرچمداران Galaxy S10 و Galaxy F قرار است سال 2019 معرفی شوند اما در این گزارش تازه اشاره شده است که گوشی تازه سامسونگ با دوربین اصلی چهارتایی تا آخر سال 2018 رونمایی خواهد شد.

image

وجود دوربین اصلی با لنزهای چهارگانه به خوبی می‌تواند ثابت کند که گوشی مذکور احتمالا یک گوشی سطح بالا و پرچمدار سامسونگ خواهد بود و به قیمت بالایی هم روانه بازار خواهد شد؛ چراکه تعبیه سیستم دوربین چهارگانه قطعا هزینه‌های ساخت را بالا می‌برد و سامسونگ نمی‌تواند حاشیه سود مناسبی را از فروش این گوشی در میان رده‌های بازار کسب کند. Ice Universe معتقد است که گوشی مذکور احتمالا W2019 نام دارد. سامسونگ سال گذشته هم گوشی دیگری از این سری را تحت عنوان W2018 با مشخصات فنی پرچمدار و طراحی تاشو رسما معرفی کرد. از آنجا که هر دو سری پرچمداران Galaxy S و Galaxy Note این غول تکنولوژی در سال 2018 معرفی شده‌اند، احتمال رونمایی از یک پرچمدار تازه از سری W منطقی به نظر می‌رسد. گوشی W2018 سال گذشته با دیافراگم متغیر در دوربین اصلی رونمایی شد و این قابلیت نوین هم چند ماه بعد در توسعه Galaxy S9 به کار رفت. از طرفی اگر شایعه تازه صحت داشته باشد و W2019 واقعا با دوربین چهارگانه معرفی شود، باز هم احتمال آنکه سامسونگ چنین سیستمی را به پرچمداران رایج خود بیفزاید منطقی به نظر نمی‌رسد. بدین ترتیب پیش بینی می‌شود که W2019 تا پایان سال جاری میلادی با دوربین اصلی چهارگانه باز هم منحصرا در بازار چین معرفی شود.

انتظار می‌رود به کارگیری ماژول‌های دوربین اصلی با لنزهای سه گانه و بیشتر به یکی از محبوب‌ترین ترندهای طراحی موبایل در سال آینده تبدیل شوند. این سیستم‌ها می‌توانند سازندگان گوشی‌های هوشمند را قادر سازند تا گوشی‌هایی با قابلیت تصویربرداری و فیلم‌برداری با کیفیت بالا در اختیار کاربران قرار دهند. همچنین سازندگان این قطعات تمایل دارند چنین سیستم‌هایی را بیش از پیش روانه بازار کنند تا میزان فروش دستگاه‌های تلفن همراه هوشمند هم افزایش یابد. با افزایش محبوبیت دوربین‌های سه گانه و چهارگانه کسب و کار تأمین کنندگان آن‌ها حتی با در نظر گرفتن این موضوع که سرانه خرید گوشی همراه توسط مصرف کنندگان این کالا کاهش یافته است هم بیش از پیش رونق پیدا می‌کند. شایعه شده است که ال جی قصد دارد پرچمدار V40 خود را مانند P20 Pro هوآوی در ماه اکتبر با دوربین اصلی سه گانه معرفی کند. همچنین گفته می‌شود که سامسونگ سری پرچمداران Galaxy S10 خود را ابتدای سال آینده معرفی می‌کند و حداقل یکی از این سه مدل به دوربین اصلی با لنزهای سه تایی مجهز می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)