خانهاخبار
احتمال معرفی پرچمدار LG V40 ThinQ با 5 دوربین در مهر ماه

احتمال معرفی پرچمدار LG V40 ThinQ با 5 دوربین در مهر ماه

تصاویر و فهرستی از مشخصات فنی منتسب به گوشی پرچمدار آینده ال جی منتشر شده است. این گوشی احتمالا V40 ThinQ نامیده می‌شود و احتمالا مهر ماه شاهد رونمایی رسمی از آن خواهیم بود.
۱۳۹۷/۶/۱۲

تصاویر رندری و مشخصات فنی پرچمدار بعدی کمپانی ال جی روز گذشته در فضای وب منتشر شد. این گوشی سطح بالا V40 ThinQ نام دارد و مهم‌ترین نکته در طراحی آن بهره گرفتن از 5 دوربین است. به نظر می‌رسد که ال جی هم دست به کار شده است و قصد دارد گوشی سطح بالای بعدی خود را با دوربین اصلی سه گانه روانه بازار کند.

image

براساس تازه‌ترین گزارش‌ها، یکی از منابع آگاه و نزدیک به کمپانی ال جی فهرست کامل مشخصات گوشی LG V40 ThinQ را فاش کرده است. این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و صفحه نمایش 6.4 اینچی P-OLED با نسبت 19.5:9 و وضوح تصویر کواد اچ دی پلاس دارد. در این گزارش همچنین اشاره شده است که ال جی پرچمدار تازه خود را به 6 گیگابایت رم و 64 / 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌کند.

علاوه بر موارد مذکور، پرچمدار V40 ThinQ قرار است به دوربین اصلی سه گانه با لنزهای 12 مگا پیکسلی (دیافراگم 1.5)، 16 مگا پیکسلی (دیافراگم 1.9) و 12 مگا پیکسلی (دیافراگم 2.4) مجهز شود و از تله فوتو، زاویه باز، بزرگنمایی تا دو برابر و تصویربرداری هوشمند هم پشتیبانی کند. ظاهرا دوربین دوگانه سلفی هم با لنزهای 8 و 5 مگا پیکسلی در پنل جلوی این گوشی تازه تعبیه می‌شود.

image

گفته می‌شود که پرچمدار V40 ThinQ در ابعاد 158.7 × 75.8 × 7.79 میلی متر با 169 گرم وزن طراحی می‌شود و ظرفیت باتری آن 3300 میلی آمپر ساعت است. پیش از این خبرگزاری کره‌ای ETNews گزارش کرده بود که ال جی قصد دارد تازه‌ترین پرچمدار خود را از سری V در ماه اکتبر معرفی کند اما به تاریخ مشخصی برای این رویداد رسمی اشاره نشده است.

از طرف دیگر تاریخ 10 اکتبر (18 مهر) به عنوان تاریخ احتمالی رونمایی از این گوشی پیش بینی شده است. تا آن زمان حدودا 1 ماه دیگر باقی مانده است و پیش بینی می‌شود که در خلال هفته‌های آینده شاهد انتشار دعوتنامه‌های رسمی از سوی کمپانی سازنده باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)