خانهاخبار
پرچمدار Pixel 3 گوگل در تصاویر زنده تازه فاش شد

پرچمدار Pixel 3 گوگل در تصاویر زنده تازه فاش شد

تصاویر زنده تازه‌ای منتسب به پرچمدار Pixel 3 گوگل منتشر شده‌اند تا اغلب شایعه‌های اخیر را درباره این گوشی گوگل مورد تأیید قرار دهند. این گوشی قرار است 17 مهر در کنار Pixel 3 XL معرفی شود.
۱۳۹۷/۶/۱۱

در خلال هفته‌های اخیر برخی دستگاه‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل که هنوز رسما معرفی نشده‌اند، توسط برخی کاربران در اوکراین به فروش رسیدند. این خبر همچنین باعث شد موج عظیمی از گزارش‌ها و تصاویر به همراه ویدیوهای جعبه گشایی از پرچمداران مذکور در فضای وب منتشر شود. حالا پس از یک هفته دوباره شاهد انتشار تصاویر زنده تازه منتسب به مدل Pixel 3 از دوگانه آینده گوگل هستیم.

image

این تصاویر تازه هم در تأیید اطلاعات خبرهای قبلی ظاهر شده‌اند و بار دیگر طراحی جالب پنل پشتی این گوشی را که بخشی از آن مات و بخش دیگر براق و شیشه‌ای توسعه یافته است به نمایش می‌گذارند. بار دیگر شاهد هستیم که گوگل تصمیم گرفته است نسل تازه گوشی‌های هوشمند خود را به دوربین اصلی با لنز تکی به همراه فلش LED دوگانه مجهز کند. لوگوی G که معرف برند گوگل است در قسمت پایین پنل پشتی Pixel 3 دیده می‌شود و کمی بالاتر در همان بخش مات حسگر اثرانگشت فیزیکی تعبیه شده است. فریم اصلی این گوشی با نمای براق توسعه یافته است و دکمه‌های کشیده تنظیم صدا به همراه دکمه پاور / قفل صفحه در آن تعبیه شده‌اند.

Pixel 3 صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر 2160 در 1080 و نسبت 18:9 دارد و برخلاف مدل بزرگ‌تر Pixel 3 XL طراحی بریدگی حاشیه (ناچ) در قسمت بالای پنل جلوی آن دیده نمی‌شود اما همچنان مانند این نسخه از دوربین سلفی دوگانه 8 مگا پیکسلی و بلندگوهای استریو بهره می‌برد. پیش از این هم تأیید شده بود که Pixel 3 به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 و 4 گیگابایت مجهز می‌شود و از باتری 2915 میلی آمپر ساعتی هم بهره می‌برد.

Pixel 3 و Pixel 3 XL قرار است 9 اکتبر (17 مهر) در خلال برگزاری رویداد سالانه گوگل رسما معرفی شوند. گوگل در توسعه این دوگانه سطح بالای تازه هم چندان به ترند محبوب بدون حاشیه اهمیت نداده است در حالی که امروزه اغلب سازندگان در تلاش هستند تا حاشیه‌ها را از هر طرف در محصولات تازه خود حذف کنند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)