خانهاخبار
پرچمدار Mi MIX 3 شیائومی با طراحی بدون حاشیه و دوربین کشویی در راه است

پرچمدار Mi MIX 3 شیائومی با طراحی بدون حاشیه و دوربین کشویی در راه است

پرچمدار Mi MIX 3 شیائومی در تصویر زنده فاش شد و توسط مقامات رسمی کمپانی سازنده مورد تأیید قرار گرفت. این گوشی از سه طرف کاملا بدون حاشیه طراحی شده است و از دوربین سلفی کشویی بهره می‌برد.
۱۳۹۷/۶/۱۰

شیائومی در سال 2016 با معرفی Mi MIX ترند طراحی بدون حاشیه را به دنیای طراحی گوشی‌های هوشمند معرفی کرد. این سازنده پس از آن طراحی خود را با رونمایی از Mi MIX 2 بهبود بخشید و همچنان از بهترین‌ها درزمینه طراحی بدون حاشیه به شمار می‌رود. تصویر تازه‌ای توسط لین بین، مدیر ارشد شیائومی، روز گذشته منتشر شد و پس از آن هم لی جون، مدیر عامل شیائومی، با تأیید تصویر منتسب به Mi MIX 3 نشان داد که این پرچمدار تازه قرار است مفهوم طراحی بدون حاشیه را در سطح بالاتر و پیشرفته‌تری معرفی کند.

image

تقریبا همه حاشیه‌ها در پنل جلوی Mi MIX 3 حذف شده است. این گوشی از دو طرف کناری و همچنین قسمت بالای پنل نمایش کاملا بدون حاشیه طراحی شده است و حاشیه باریک قسمت پایین آن هم تنها کمی ضخیم‌تر از آن حاشیه‌های ناچیز دیده می‌شود. حاشیه باریک پایین پنل نمایش در Mi MIX 3 از سری  Mi MIX 2 هم باریک‌تر شده است. باتوجه به کاهش ضخامت حاشیه پایین صفحه نمایش، شیائومی مجبور شده است برای تعبیه دوربین سلفی تمهید دیگری بیندیشد. به همین خاطر Mi MIX 3 هم مانند Oppo Find X و Honor Magic 2 به نوعی دوربین کشویی مجهز شده است که البته مشخصات فنی آن هنوز مشخص نیست. به نظر می‌رسد که فلش دوربین و همچنین بلندگوی مکالمه هم در همین قطعه طراحی شده باشند اما در این باره هم مطمئن نیستیم و نمی‌توانیم به طور قطعی اظهارنظر کنیم.

هنوز هیچ اطلاعات فنی مشخصی درباره گوشی Mi MIX 3 توسط کمپانی سازنده مورد تأیید قرار نگرفته است. پیش بینی می‌شود این پرچمدار تازه از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرد و به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت هم حافظه داخلی مجهز شود. از آنجا که گوگل اخیرا نسخه نهایی سیستم عامل اندروید 9.0 پای را منتشر کرده است، انتظار می‌رود که شیائومی آن را به همراه پوسته اختصاصی به طور پیش فرض روی پرچمدار بعدی خود نصب کند.

در حال حاضر مشخص نیست که این پرچمدار تازه چگونه قیمت گذاری می‌شود اما مقامات ارشد شیائومی اعلام کرده‌اند که فروش رسمی Mi MIX 3 احتمالا از اواخر ماه اکتبر آغاز خواهد شد. بدین ترتیب پیش بینی می‌شود که شیائومی در اوایل ماه اکتبر از پرچمدار تازه Mi MIX 3 پرده بردارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)