خانهاخبار
لطفاً پایتان را از روی دفترچه یادداشت من بردارید !

لطفاً پایتان را از روی دفترچه یادداشت من بردارید !

به گزارش گروه خبری جی . اس . ام : شرکت سامسونگ یک متد جدید برای نوشتن و کشیدن در گوشی ها را با استفاده از قلم الکترونیکی ابداع نموده ........
۱۳۸۵/۶/۳
به گزارش گروه خبری جی . اس . ام : شرکت سامسونگ یک متد جدید برای نوشتن و کشیدن در گوشی ها را با استفاده از قلم الکترونیکی ابداع نموده است . در حال حاضر تمام گوشی های مجهز به صفحه کلید شماره دار به مصرف کننده تنها اجازه ی تایپ ، آن هم با زبانی بیگانه را خواهد داد و برای زبان های غیرانگلیسی شما باید از سرعت عمل بالاتری برخوردار باشید و عملاً در این گونه زبان ها تایپ کردن سخت خواهد بود .
سامسونگ اجازه ی نوشتن مطالب را در یک صفحه نمایش مجازی به مصرف کنندگان می دهد که برروی سطح صافی چون سطح میز و یا زمین نقش می بندد و به مصرف کننده حس نوشتن برروی کاغذ را خواهد داد . در واقع گوشی از طریق یک پروژکتور این صفحه را برروی محل انتخاب شده می اندازد و شما با استفاده از مداد الکترونیکی و استفاده از امواج اینفرارد و فراصوتی آنچه می نویسید به گوشی منتقل می گردد و با نشان دادن مسیر حرکت قلم گوشی نوشته ها را ذخیره و نمایش می دهد و دست خط نیز توسط نرم افزار داخل گوشی قابل شناسایی خواهد بود که در صورت لزوم نوشته های دست خط شما را تبدیل به متن تایپ شده گرداند .
                                                            

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)