خانهاخبار
IFA 2018: دستبند هوشمند Garmin Vivosmart 4 با قابلیت پایش اکسیژن خون معرفی شد

IFA 2018: دستبند هوشمند Garmin Vivosmart 4 با قابلیت پایش اکسیژن خون معرفی شد

تازه‌ترین دستبند هوشمند Garmin به نام Vivosmart 4 روز گذشته رسما معرفی شد. این گجت هوشمند در کنار قابلیت‌های پایش سلامت همچنین قادر است میزان اکسیژن درون خون کاربران را هم اندازه‌گیری کند.
۱۳۹۷/۶/۱۰

کمپانی Garmin روز گذشته در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی IFA 2018 از تازه‌ترین دستبند هوشمند خود تحت عنوان Vivosmart 4 پرده برداشت. این سازنده که نامش را به خاطر طراحی گجت‌های هوشمند سلامت می‌شناسیم، حالا امکان اندازه گیری میزان اکسیژن درون خون کاربر را هم به کمک تعبیه Pulse OX2 Oximeter در دستبند تازه‌اش فراهم آورده است.

image

پالس اکسی متر یا اکسیژن سنج خون همان اکسسوری کوچکی است که به شکل گیره طراحی شده و روی انگشت بیمار گذاشته می‌شود تا میزان اکسیژن درون خونش را بسنجد و به پزشک اطلاع دهد. Garmin حالا از این قابلیت در دستبند Vivosmart 4 خود استفاده کرده است تا کیفیت خواب کاربران را پایش کند. این حسگر همچنین می‌تواند احتمال قطع تنفس کاربر در روند خواب را هم تشخیص دهد (آپنیا در خواب). Garmin همچنین نرم افزار موجود روی دستبند تازه‌اش را نسبت به مدل‌های قبلی به روزرسانی کرده است اما حسگر تشخیص اکسیژن خون را همچنان باید بزرگ‌ترین و چشمگیرترین قابلیت موجود در آن دانست. به نظر می‌رسد Garmin این بار با معرفی Vivosmart 4 قصد دارد بیش از پیش روی کیفیت خواب کاربر تأکید کند.

دستبند هوشمند Vivosmart 4 همچنین قادر است ضربان قلب کاربر و سایر فعالیت‌های ورزشی رایج را هم پایش و کنترل کند. این گجت تازه به کمک بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود و باتری آن با یک بار شارژ کامل حدودا 7 روز دوام می‌آورد. کاربران Vivosmart 4 که گوشی اندرویدی در اختیار دارند، قادر خواهند بود نوتیفیکیشن‌های گوشی همراه را روی دستبند خود دریافت کنند و به کمک پیغام‌های پیش فرض به آن‌ها پاسخ دهند. دستبند Vivosmart 4 در رنگ‌های قرمز، آبی، مشکی و خاکستری به قیمت 130 دلار معرفی شده و قرار است تا سه هفته دیگر رسما عرضه شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)