خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از Huawei Mate X با صفحه نمایش منعطف

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از Huawei Mate X با صفحه نمایش منعطف

انتظار می‌رود هوآوی یا سامسونگ اولین سازندگانی باشند که از اولین گوشی‌ هوشمند دنیا با پنل نمایش منعطف و تاشو رونمایی می‌کنند. در همین راستا ویدیوی مفهومی منتسب به Mate X با قابلیت مذکور منتشر شده و قابلیت‌های پیش بینی شده آن را به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۷/۶/۱۰

هوآوی هم مانند بسیاری از سازندگان دنیای موبایل به دنبال توسعه اولین گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش منعطف است و قصد دارد از سامسونگ پیشی بگیرد. پیش بینی می‌شود در اوایل سال 2019 شاهد معرفی Samsung Galaxy F و Huawei Mate X با صفحه نمایش تاشو باشیم اما هنوز مطمئن نیستیم کدام یک اولین خواهند بود. تا به حال تصاویر و ویدیوهای مفهومی متعددی منتسب به Galaxy F منتشر شده‌اند و حالا نوبت به Mate X هوآوی رسیده است تا در ویدیویی مفهومی به نمایش گذاشته شود.

image

ویدیوی مفهومی منتسب به اولین گوشی هوشمند هوآوی با صفحه نمایش منعطف توسط TechConfigurations طراحی و منتشر شده است. این طراح صنعتی را باید متخصص طراحی ویدیوهای مفهومی از گوشی‌های معرفی نشده بدانیم چراکه آن‌ها را براساس شایعه‌ها و خبرهای موجود به تصویر می‌کشد.

در این ویدیو شاهد گوشی Huawei Mate X با صفحه نمایش منعطف هستیم که از پردازنده سطح بالای Kirin 980 قدرت می‌گیرد و از 6 گیگابایت رم، باتری بزرگ 8000 میلی آمپر ساعتی، دوربین سلفی 24 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.7، دوربین دوگانه اصلی با لنزهای 12 و 20 مگا پیکسلی و ضبط ویدیوی 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه، حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش و صفحه نمایش تاشو با قابلیت نمایش در دو حالت گوشی یا تبلت بهره می‌برد.

البته شایان ذکر است که ویدیوی پیش رو توسط طراحان جانبی تهیه شده و مورد تأیید سازنده قرار نگرفته است. به همین خاطر ممکن است Mate X اصلا با این طراحی معرفی نشود اما در هر صورت بازار این ویدیوهای مفهومی داغ است و تماشای ایده‌های مجسم از اولین گوشی‌های منعطف خالی از لطف نیست.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)