خانهاخبار
اولین تصویر تبلیغاتی از iPhone Xs و iPhone Xs Plus لو رفت

اولین تصویر تبلیغاتی از iPhone Xs و iPhone Xs Plus لو رفت

شب گذشته، اپل به طور رسمی از برگزاری مراسمی در تاریخ ۲۱ شهریور خبر داد و حالا کمی بعد از این موضوع، شاهد لو رفتن تصویری از آیفون‌های جدید اپل هستیم.
۱۳۹۷/۶/۹

امسال اپل تلاش بسیار زیادی کرد تا کمترین اطلاعات و تصاویر ممکن از آیفون‌های جدیدش به بیرون درز کند و اگرچه تا حدی در این زمینه موفق بود،‌ اما حالا به لطف منبع معروف 9To5Mac، در فاصله دو هفته ای از مراسم اهالی کوپرتینو شاهد منتشر شدن تصویری از iPhone Xs و iPhone Xs Plus  هستیم که به وضوح مواردی که پیش از این مورد بحث بود را تایید می‌کنند. برای جزییات بیشتر در این باره، در ادامه با جی اس ام همراه شوید.

image

خب بگذارید همین ابتدا، اولین موضوعی به چشم می‌آید را بررسی کنیم. اگر یادتان باشد، گفتیم که اپل در دعوت نامه خود از ترکیب رنگ طلایی و مشکی استفاده کرده است که به وضوح به استفاده از رنگ طلایی در آیفون‌های جدید اشاره دارد. حال که تصاویر منتشر شده را می‌بینیم، به نظر می‌رسد که اپل واقعا موفق شده که فلز ضد زنگ از جنس استیل دور بدنه را به رنگ طلایی تبدیل کند. رو راست بگوییم، این واضح ترین تصویری نیست که می‌توان داشت و شاید برخی جزییات تازه در آن نمایان نباشد، اما به هرحال این تصویری است که احتمالا در طی نطق اصلی مراسم اپل و یا در وبسایت این شرکت نمایش داده خواهد شد.

مورد مهم دیگری که در این تصویر مشاهده می‌شود، نسخه بزرگتر آیفون جدید یعنی  iPhone Xs Plus  می‌باشد که در این عکس بسیار بزرگتر از آیفون iPhone Xs دیده می‌شود. در حال حاضر می‌دانیم که این آیفون نمایشگری ۶.۵ اینچی داشته و ظرفیت باتری آن حداقل ۳۰۰۰ میلی‌ آمپر خواهد بود و جدا از این موارد، اطلاعات دیگری در دسترس نیست. شاید فکر کنید که اپل در این دو آیفون، زبانه بالای نمایشگر را حذف کرده اما این موضوع تنها بخاطر پس زمینه و نور پردازی تصویر است و همچنان این ویژگی اصلی در طراحی محصولات اپل حضور خواهد داشت. 9To5Mac اعلام کرده که اپل تقریبا اطمینان دارد که نام این دو دستگاه را iPhone Xs و iPhone Xs Plus  بگذارد که احتمالا به دلیل تغییرات درونی این دو آیفون نسبت به مدل سال قبل، می‌تواند منطقی هم باشد. انتظار می‌رود که اپل از این دو آیفون در کنار یک آیفون ۶.۱ اینچی ارزان تر در تاریخ ۲۱ شهریور ماه رونمایی کند. نظر شما چیست؟ شما درباره این آیفون‌های جدید چه فکر می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

بابک

۱۳۹۷/۶/۹
جا داره یه خسته نباشید بگیم به آقای تیم کوک که خیلی سنگین و فشرده در حال حفظ کردن مطالب سخنرانیش هست ????????

احسان

۱۳۹۷/۶/۹
صفحه اش به نظر سه بعدی میاددد

رضا

۱۳۹۷/۶/۹
خب عزیزان منتظر قیمت های 25 میلیونی این گوشی در ایران باشید ....

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۹
ما در مورد این آیفون‌های جدید هیچ فکری نمی‌کنیم? قیمتاش سرسام می‌کنن دچار آدم?