خانهاخبار
تسلا از پاور بانک و شارژر بی‌سیم مجهز به استاندارد Qi رونمایی کرد

تسلا از پاور بانک و شارژر بی‌سیم مجهز به استاندارد Qi رونمایی کرد

کمپانی تسلا که در هفته‌های گذشته بحث خصوصی سازی آن خبرساز شده بود، به عنوان یک تولید کننده‌ی خودرو‌های الکترونیکی و خودران شناخته می‌شود. اما این شرکت گاهی گجت‌هایی را هم تولید می‌کند، مانند پاور بانکی که شبیه به ایستگاه شارژ خودروهای این شرکت بود و حال شارژر بی‌سیم.
۱۳۹۷/۶/۸

ظاهرا بلند پروازی‌های ایلان ماسک پایان ندارد و پس از حواشی بسیاری که برای اعلام ناگهانی خصوصی سازی شرکت تسلا که حتی اعضای هیئت مدیره نیز پیش از اعلام رسمی از آن خبر نداشتند، پیش آمد؛ ماسک قصد دارد یک نوع سبک زندگی با حال و هوای تسلا ارایه کند. پیش از این در خبرها به معرفی شارژر رومیزی گجت‌های هوشمند با ظاهری شبیه به ایستگاه شارژ خودروهای این شرکت اشاره کردیم، مدتی بعد تصاویری از پنل جلویی یک گوشی هوشمند منتشر شد که ادعا می‌شود توسط این شرکت در حال توسعه است و حال یک پاوربانک/ شارژر وایرلس.

image

این شارژر کوچک که ظاهر و ابعادی شبیه به یک تلفن هوشمند را یادآور می‌شود، ۶۵ دلار قسمت دارد و با یک کابل USB-C برای دستگاه‌های جدید و کابل USB-A برای ابزارهای قدیمی‌تر همراه است.

image

شارژر بی‌سیم تسلا در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده و در واقع یک پاور بانک است که به صورت بی‌سیم نیز دستگاه‌های پشتیبانی کننده از استاندارد Qi را شارژ می‌کند. این پاوربانک ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و خروجی آن 5 وات برای شارژ بی‌سیم و ۵ ولت/۱.۵ آمپر برای شارژ با استفاده از کابل است. اما با نصف قیمت این پاور بانک می‌توان محصولات دیگری با ظرفیت و خروجی بیشتر و همچنین قابلیت شارژ بی‌سیم خریداری کرد.

البته مطمئنا افرادی که به سراغ این محصول می‌آیند در درجه‌ی اول به‌خاطر برند تسلا خواهد بود و سپس به مشخصات و قیمت آن توجه می‌کنند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)