خانهاخبار
مشخصات دوربین فول فریم بدون آینه Canon فاش شد

مشخصات دوربین فول فریم بدون آینه Canon فاش شد

مدتی قبل Nikon از چند دوربین بدون آینه رونمایی کرد و همان زمان شایعاتی مطرح شد که Canon نیز به دنبال تولید یک فول فریم بدون آینه است. حال به لطف اطلاعات افشا شده به مشخصات دوربین جدید این شرکت دسترسی پیدا کردیم که آن را با هم مرور خواهیم کرد.
۱۳۹۷/۶/۷

پیش از هر چیز باید متذکر شویم که اطلاعات فاش شده ممکن است با مشخصات محصول نهایی متفاوت باشند و Canon Watch مدعی شده است که این اطلاعات، مشخصات احتمالی دوربین جدید کمپانی Canon است. با توجه به مشخصات درج شده، انتظار داریم یک دوربین ۲۸ مگاپیکسلی فول فریم بدون آینه را شاهد باشیم.

image

این دوربین از فوکوس خودکار Dual Pixel، ثبت عکس‌های متوالی با سرعت ۱۰ فریم بر ثانیه، IBIS، ضبط ویدیوهای 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و یا ویدیو‌های 1080p با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بهره مند است و قیمت در نظر گرفته شده برای آن حدود ‍۱۹۰۰ دلار است. اما اگر اخبار مربوط به دوربین‌های عکاسی را دنبال کنید، این مشخصات برای شما آشناست؛ Nikon به تازگی از دو دوربین رونمایی کرد که مدل ضعیف‌تر آن با ناام Z6 از مشخصاتی مشابه آنچه ذکر کردیم بهره می‌برد اما قیمتی متفاوت دارد.

باید منتظر بود و دید که Canon چه چیزی برای رقابت با Nikon آماده کرده است و آیا این شرکت هم دوربین جدید خود را در دو مدل مختلف راهی بازار می‌کند یا خیر. روز ۴ سپتامبر به عنوان زمان معرفی از دوربین فول فریم بدون آینه Canon در نظر گرفته شده است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)