خانهاخبار
جزئیات جدید پیرامون مدل 2018 آیپد پرو و نسخه بزرگ اپل واچ 4

جزئیات جدید پیرامون مدل 2018 آیپد پرو و نسخه بزرگ اپل واچ 4

بلومبرگ با انتشار یک گزارش مدعی شده است که آیپدهای پرو 2018 اپل طراحی بدون حاشیه خواهند داشت و همچنین سری چهارم ساعت‌ هوشمند اپل واچ نمایشگر بزرگ‌تری دارد.
۱۳۹۷/۶/۷

خبرگزاری بلومبرگ به‌تازگی گزارشی را منتشر کرد که بخشی از مشخصات‌ و قابلیت‌های جانشین آیفون 8 و آیفون 10 را فاش می‌کند؛ آن‌طور که پیداست، پرچمداران آینده شرکت اپل در ماه آینده میلای معرفی و عرضه خواهند شد. این خبرگزاری با استناد به منابع مطلع از برنامه‌های اپل و محصولاتی که این شرکت در دست توسعه دارد؛ جزئیاتی را پیرامون محصولات دیگر شرکت آمریکایی منتشر کرده است که احتمالا در کنار آیفون‌های 2018 به نمایش گذاشته خواهند شد. بلومبرگ در این گزارش مدعی شده است که اپل برای معرفی ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ 4 به همراه آیپدهای پرو 2018 آماده می‌شود.

در رابطه با ساعت مچی هوشمند اپل واچ 4 که در ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد؛ کوپرتینویی‌ها محصولی را با طراحی بدون حاشیه و نمایشگر بزرگ توسعه می‌دهند. با اینکه اندازه صفحه‌نمایش ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ 4 افزایش پیدا خواهد کرد؛ ابعاد آن به نسل‌های قبل نزدیک خواهد بود. از آنجایی‌که ابعاد ساعت مچی هوشمند جدید اپل تغییر پیدا نمی‌کند، بندهایی که برای مدل‌های گذشته معرفی شده است؛ با سری چهارم ساعت‌های اپل واچ سازگاری خواهد داشت.

image

با توجه به کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر، آیپد پرو 2018 احتمالا چنین طراحی خواهد داشت

همان‌طور که گفته شد، آیپدهای پرو 2018 اپل نیز احتمالا در ماه آینده میلادی به نمایش گذاشته خواهند شد؛ نسخه کوچک‌تر نمایشگری نزدیک به 11 اینچ دارد و همچنین مدلی مجهز به صفحه‌نمایش 12.9 اینچی عرضه خواهد شد. از آنجایی‌که اپل ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر را کاهش می‌دهد؛ نباید انتظار داشته باشید که آیپدهای پرو جدید اپل از دکمه‌ی Home استفاده کنند. این موضوع باعث خواهد شد تا کوپرتینویی‌ها به ناچار حسگر اثرانگشت را از تبلت‌های خود حفظ کرده و آن‌را با سیستم پیشرفته‌تری برای احراز هویت جایگزین کنند؛ ظاهرا انتخاب اپل، استفاده از سیستم تشخیص چهره Face ID است که در آیفون 10 نیز استفاده شده. به‌طور مشابه نیز سامسونگ چندین هفته پیش از تبلت Galaxy Tab S4 با طراحی بدون حاشیه رونمایی کرد و برای اینکه حاشیه‌های اطراف نمایشگر کاهش پیدا کند؛ دکمه‌ی فیزیکی Home از این مدل حذف شده بود. در نتیجه سامسونگ تبلت جدیدش را به حسگر تشخیص عنبیه چشم مجهز کرد.

با توجه به اینکه دکمه‌ی فیزیکی Home از مدل جدید تبلت‌های آیپد پرو کنار گذاشته خواهد شد، انتظار داریم اپل سیستم ناوبری را نیز تغییر دهد؛ ممکن است شرکت آمریکایی از یک سیستم ناوبری مشابه با آیفون 10 در تبلت‌های رده‌بالای جدید خود استفاده کند. به همین جهت، بعید نیست نوار Home در پایین‌ صفحه‌نمایش گنجانده شود و با استفاده از آن بتوانید در محیط سیستم‌عامل iOS جابه‌جا شوید. هنوز نمی‌دانیم آیپدهای پرو 2018 اپل چه مشخصات دیگری ارائه خواهند داد اما تصویری که پیش‌تر از قاب مدل کوچک‌تر به‌دست آمده بود؛ نشان می‌داد که مدل‌های جدید به Smart Connector در قاب پشتی مجهز شده‌اند و به همین جهت می‌توانید به صورت افقی، آن‌ها را روی صفحه‌کلید جای داده و از تبلت‌های جدید اپل استفاده کنید. همچنین تصویر به‌دست آمده حاکی از آن است که اپل تبلت‌های جدیدش را با دوربین دوگانه ارائه نخواهد داد.

براساس شایعات، مراسم خبری اپل در تاریخ 12 سپتامبر برگزار خواهد شد؛ البته ممکن است جدا از آیپدهای پرو 2018، اپل واچ 4 و آیفون‌های 5.8 اینچی، 6.1 اینچی و 6.5 اینچی محصولات دیگری نیز از سوی اپل معرفی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)