خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار تاشوی Sony Xperia Flex

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار تاشوی Sony Xperia Flex

سونی هم مانند بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند به دنبال توسعه گوشی تازه‌ای با صفحه نمایش منعطف است. ویدیوی مفهومی منتسب به این گوشی که Xperia Flex خوانده می‌شود توسط یک طراح صنعتی به تصویر کشیده است.
۱۳۹۷/۶/۷

سال آینده احتمالا سال پر سر و صدایی در بازار موبایل خواهد بود و شاهد ورود اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به صفحه نمایش تاشو خواهیم بود. گزارش‌های بسیاری در این باره منتشر شده‌اند که ادعا می‌کنند گوشی منعطف درواقع ترند سال 2019 خواهد بود. از طرفی بسیاری از سازندگان ازجمله سامسونگ و اپل و همچنین برخی کمپانی‌های چینی در حال توسعه اولین گوشی‌های هوشمند منعطف خود هستند و قصد دارند در عرضه این دستگاه هم اولین باشند. در این میان کمپانی سونی هم ظاهرا قصد دارد چنین گوشی هوشمندی را روانه بازار سازد چراکه تنها چند روز پیش از معرفی رسمی تازه‌ترین پرچمدارش به نام Xperia XZ3 شاهد انتشار ویدیوی مفهومی منتسب به این گوشی منعطف هستیم.

image

باتوجه به طراحی پیش رو به نظر می‌رسد سونی هم تلاش خود را به کار بسته است تا با معرفی گوشی هوشمند منعطف با طراحی و البته قابلیت‌های سطح بالا با گوشی منعطف سامسونگ که احتمالا Galaxy F نامیده می‌شود،  رقابت کند.

ویدیوی مفهومی پیش رو توسط TechConfigurations طراحی شده است و گوشی منعطفی را که سونی در دست توسعه دارد و همچنین گزارش‌های متعددی تا به حال درباره‌اش منتشر شده است، به نمایش می‌گذارد.

این گوشی تاشو Xperia Flex نام دارد و به دوربین سلفی 13 مگا پیکسلی با تکنولوژی تشخیص چهره 3 بعدی، دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 19 و 12 مگا پیکسلی و حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز شده است. این گوشی با لولای پلیمری منعطف توسعه یافته است و رو به داخل تا می‌شود. صفحه نمایش منعطف Xperia Flex در حالت باز 6.2 اینچ از نوع OLED با وضوح تصویر 4K است و در حالت بسته اندازه آن نصف می‌شود. Xperia Flex سونی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 855 و 8 گیگابایت رم قدرت می‌گیرد و در سه نسخه با حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایت پیش بینی شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mohsen

۱۳۹۷/۶/۸
اگر سونی چنین گوشی را تولید و به بازار بده واقعا عالی میشه خیلی شیک و زیباس

هادی

۱۳۹۷/۶/۷
افرین بر سونی دوست داشتنی