خانهاخبار
معرفی دستبند هوشمند Honor Band 4 در تاریخ 14 شهریور

معرفی دستبند هوشمند Honor Band 4 در تاریخ 14 شهریور

کمپانی آنر یک رویداد اختصاصی تازه در 14 شهریور برگزار می‌کند و قصد دارد که در خلال آن از دو گوشی و دو دستبند هوشمند رونمایی کند. پس از تأیید رونمایی از گوشی‌های Honor 8X و 8X Max این سازنده چینی با انتشار پوستری معرفی دستبندهای هوشمند Honor Band 4 و Band 4 Running Edition را در تاریخ مذکور مورد تأیید قرار داده است.
۱۳۹۷/۶/۷

هوآوی یکی از کمپانی‌های بزرگ در زمینه تکنولوژی است که نه تنها با سایر سازندگان بلکه با آنر که برند زیرمجموعه‌اش است هم رقابت می‌کند. مچ بند هوشمند Huawei TalkBand 5 چندی پیش معرفی شد و آنر هم روز گذشته رسما تأیید کرد که قصد دارد یک رویداد اختصاصی تازه را برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند Honor 8X و Honor 8X Max در تاریخ 5 سپتامبر (14 شهریور) برگزار کند. حالا به نظر می‌رسد که محصول هوشمند دیگری هم قرار است در کنار این دو گوشی تازه توسط آنر رونمایی شود. این سازنده چینی شب گذشته در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد که دستبندهای هوشمند Honor Band 4 و نسخه Honor Band 4 Running Edition هم در رویداد 5 سپتامبر معرفی می‌شوند. نسخه Running Edition از قابلیت استفاده در حالت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و همان‌طور که در پوستر رسمی‌اش شاهد هستیم می‌توان آن را نه تنها دور مچ بلکه روی پا هم بست.

image

در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره این گجت‌ تازه در دسترس نیست اما پیش بینی می‌شود که Honor Band 4 از همه قابلیت‌های پایش سلامت و فعالیت‌های ورزشی که در سایر مدل‌ها هم تعبیه شده‌اند، بهره ببرد. علاوه بر این، مدل‌های مذکور همچنین قادر هستند اطلاعات و داده‌های مربوط به فعالیت‌ها را هم در اختیار کاربر بگذارند. این داده‌ها به کمک نمودارهای مختلف درون اپلیکیشن موبایلی به نمایش گذاشته می‌شوند.

مچ‌بندهای هوشمند Honor Band 4 و Honor Band 4 Running Edition از امکان پایش ضربان قلب، کنترل وضعیت خواب و سایر داده‌های مفید پشتیبانی می‌کنند. پیش بینی می‌شود این مچ‌بندهای هوشمند در مقابل نفوذ آب هم مقاوم باشند و بتوان از آن‌ها در هنگام شنا هم استفاده کرد.

image

شایان ذکر است که Honor Band 3 از قابلیت پرداخت موبایلی NFC پشتیبانی می‌کرد و کاربران آن قادر بودند به کمک دستبند هوشمندشان هزینه‌های لازم در مترو، تاکسی و اتوبوس را به راحتی پرداخت کنند. به همین خاظر انتظار می‌رود که Honor Band 4 و نسخه Running Edition هم از NFC بهره ببرند.

دستبند هوشمند Huawei TalkBand 5 در سطح دیگری توسعه یافته و برای انجام کارهای حرفه‌ای مناسب است. توجه به قابلیت‌های دستبند هوشمند مذکور می‌تواند به خوبی نشان دهد که Honor Band 4 رقیب TalkBand 5 نخواهد بود. درواقع Honor Band 4 و نسخه Running Edition آن رقیبان تازه Xiaomi Mi Band 3 به شمار می‌روند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)