خانهاخبار
اپل واچ سری ۴ از بند‌های نسل قبل پشتیبانی خواهد کرد

اپل واچ سری ۴ از بند‌های نسل قبل پشتیبانی خواهد کرد

براساس گزارش جدید، به نظر می‌رسد که اپل واچ سری ۴ با وجود داشتن برخی تغییرات، ابعاد قبلی خود را حفظ خواهد کرد تا کاربران بتوانند از بند‌های قبلی خود بر روی این ساعت استفاده کنند.
۱۳۹۷/۶/۷

اگر شایعات درست باشند، تنها دو هفته دیگر تا برگزاری مراسم رسمی اپل برای رونمایی از جدیدترین محصولات این شرکت خواهیم بود. اهالی کوپرتینو قطعا برنامه‌های بسیار زیادی برای رونمایی از جدیدترین محصولات خود دارند و یکی از این محصولات، اپل واچ سری ۴ خواهد بود. ساعت‌های هوشمند اپل مدت‌هاست که از نظر ظاهری، تغییرات آنچنانی نداشته اند و به نظر می‌رسد که نسل ۴ این گجت تا حدی دارای تغییرات جدید خواهد بود. اگر اخبار را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که اپل قصد دارد ابعاد نمایشگر اپل واچ سری ۴ را تا ۱۵ درصد افزایش دهد و همین موضوع سبب شد که برخی کاربران فکر کنند که بندهای قبلی اپل واچ با این سری سازگار نخواهد بود، اما گزارش جدید خیال کاربران را از این بابت راحت می‌کند. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

image

درحال حاضر، سامسونگ ساعت هوشمند جدید خود یعنی Galaxy Watch را معرفی کرده و به نظر می‌رسد که گوگل هم در پشت پرده، ساعت هوشمند Pixel Watch را آماده می‌کند، پس قطعا رقبای بیشتری برای جدیدترین ساعت هوشمند اپل وجود دارند و باید انتظار داشت که اهالی کوپرتینو با تغییرات جدید، کاربران را مجذوب خود کند. همچنین اگر شایعات درست باشند باید گفت که اپل باری دیگر در عرصه ساعت‌های هوشمند قدم درستی برداشته است. به گفته بلومبرگ، اپل واچ سری ۴ نمایشگری بزرگتر و با حاشیه ای کمتر خواهد داشت و این موضوع باعث می‌شود که ابعاد دستگاه نسبت به مدل‌های سال گذشته بدون تغییر مانده و بندهای موجود برای اپل واچ‌های قدیمی با این مدل همچنان سازگاری داشته باشند. همانطور که پیش از این گفتیم، تحلیلگر معروف در حوزه محصولات اپل یعنی آقای Ming-Chi Kuo اعلام کرده که اپل واچ سری ۴ درست همانند آیفون ۱۰ حاشیه‌های نمایشگر کمتری خواهد داشت که به لطف این موضوع، ابعاد نمایشگر تا ۱۵ درصد برای هر دو مدل افزایش خواهد داشت.

Apple Watch Series 4 will be compatible with all your current bands

در ادامه این گزارش گفته شده که کاربرانی که از اپل واچ‌های قدیمی استفاده می‌کنند، نیازی به تهیه کردن بندهای جدید برای اپل واچ سری ۴ را ندارند و بندهای موجود برای هر دو مدل ۳۸ و ۴۲ میلی متری با این سری سازگار خواهد بود. قطعا این خبر خوبی برای کاربرانی است که قصد دارند اپل‌واچ قدیمی خود را به مدل جدید ارتقا دهند، هرچند این موضوع به معنی آن است که اپل احتمالا برنامه ای برای رونمایی از بندهای هوشمند برای اپل واچ را ندارد و فعلا باید با بندهای متداول بازار سر کرد. نظر شما چیست؟ شما چه انتظاراتی از اپل واچ سری ۴ دارید؟ 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)