خانهاخبار
بازی Streets Of Rage 4 به طور رسمی رونمایی شد

بازی Streets Of Rage 4 به طور رسمی رونمایی شد

پس از گذشت سال‌ها، شاهد رونمایی غیر منتظره از عنوان Streets Of Rage 4 هستیم که در واقع دنباله ای بر نسخه سوم است.
۱۳۹۷/۶/۷

روزهای گذشته شاهد انتشار یکی از جذاب ترین اخبار حوزه گیم بودیم. شاید فکر کنید که منظورمان بازی‌های جدیدی هستند که به زودی به دستمان خواهند رسید، اما صحبت ما درباره فرنچایزی است که پس از ۲۴ سال،‌ باری دیگر رخ نشان داده است. آیا شما بازی Streets Of Rage یا همان شورش در شهر خودمان را به یاد دارید؟ این عنوانی محبوب در میان گیمرهای ایرانی بود که حدود ۲۰ سال پیش بر روی کنسول بازی محبوب سگا جنیسس قابل بازی بود؛ به طور دقیق تر، ۲۴ سال از عرضه آخرین نسخه این بازی گذشته است و حالا اعلام شده که نسخه چهارم این بازی در راه است. برای جزییات بیشتر در این باره، با ما همراه شوید.

به گفته توسعه دهنده بازی یعنی Lizardcube، این تیم سعی کرده است که عنوانی با مکانیزم‌های جدید و داستانی جذاب را توسعه دهد و خیابان ها را با خشم پر کنند! سازندگان همچنین می‌گویند که تمام جزییات و صحنه‌های موجود در بازی به صورت دستی طراحی شده است و به همین سبب حس و حال سری بازی‌های قبلی این سری در سال ۲۰۱۸ به شکلی تازه زنده خواهد شد. در Streets Of Rage 4 شما می‌توانید یکی از دو شخصیت اصلی بازی یعنی Axel و یا Blaze را انتخاب کنید و به مبارزه درطی مراحل مختلف بپردازید. متاسفانه توسعه دهنده اطلاعات اصلی زیادی را در اختیارمان نگذاشته است. برای مثال مشخص نیست که این بازی به صورت چند نفره اجرا خواهد شد یا خیر، اما از آنجایی که قابلیت بازی کردن با دوستان از ویژگی‌های اصلی Streets Of Rage بود، انتظار داریم که در نسخه جدید هم این ویژگی مهیا شود.

جدا از این مورد، شرکت سازنده هیچ جزییاتی از تاریخ عرضه و حتی پلتفرم‌های این بازی منتشر نکرده است، اما در صورت منتشر شدن اطلاعات تازه، شما کاربران جی اس ام را در جریان قرار خواهیم داد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

abbas

۱۳۹۷/۶/۲۷
بعد از 24 سال ارزوم براورده شد امیدوارم ادام و مکسم کنار اکسل و بلیز بذارن و ساخت موزیکم بدن به استاد کوشیرو انتظارشم شیرینه چه گرافیکی چه طراحی.

دان بَ بَ

۱۳۹۷/۶/۹
پلتفرمش چیه ؟

Mohsen

۱۳۹۷/۶/۷
اسم کاراکتر Axel بود نه Alex!!!!!!!مقایسه گوشیهای سامسونگ و هواواوایی را هم به همین دقت انجام میدین؟

افسر

۱۳۹۷/۶/۷
یادش بخیر
بازیای اون زمان سرگرم کننده تر از بازیای امروزی بود