خانهاخبار
Galaxy Note 9 چندان قابل تعمیر نیست!

Galaxy Note 9 چندان قابل تعمیر نیست!

براساس بررسی وبسایت Ifixit، به نظرمی‌رسد که جدیدترین پرچمدار سامسونگ همچنان یکی از سخت ترین محصولات برای تعمیر است
۱۳۹۷/۶/۶

اگر یادتان باشد، پرچمدار سری نوت سال گذشته یعنی Galaxy Note 8 یک کابوس برای تعمیرکنندگان تلفن‌های هوشمند بود. با وجود اینکه جداسازی قطعات اصلی این محصول ساده به نظر می‌رسید، اما در حقیقت این کار بسیار مشکلی خواهد بود. حال Galaxy Note 9 آمده تا مشخصات جذابش خود را در دل کاربران جای دهد. هرچند به نظر می‌رسد که در بحث تعمیر دستگاه، Galaxy Note 9 همچنان دستگاه مشکلی برای باز کردن و یا تعمیر کردن خواهد بود. برای جزییات بیشتر دراین باره، با ما همراه شوید.

image

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، وبسایت Ifixit مطلبی از باز کردن مرحله به مرحله Galaxy Note 9 منتشر کرده و براساس مشاهدات، امتیاز تعمیر پذیری ۴ از ۱۰ را به این محصول داده که طبیعتا حاکی از سخت بودن تعمیر آن است. شاید بد نباشد بدانید که پرچمدار سری نوت سال گذشته سامسونگ هم امتیاز تعمیر پذیری ۴ از ۱۰ را بدست آورد که چندان جای تعجب هم ندارد؛ Galaxy Note 9 از لحاظ ساختاری شباهت بسیار زیادی به نسل قبلی خود یعنی Galaxy Note 8 دارد. البته به گفته Ifixit، برخی از قطعات بکار رفته در Galaxy Note 9 مانند پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون و البته کابل مربوط به داک قلم S Pen بیشتر از قبل انعطاف پذیر و یا به عبارتی ماژولار هستند و این موضوع، تعمیر چنین بخش‌هایی را آسان تر از گذشته می‌کند.

می‌دانید که یکی از مورد بحث ترین ویژگی اصلی Galaxy Note 9، باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی آمپری این دستگاه است. به گفته منبع، باتری این دستگاه می‌تواند تعویض شود، اما لازمه این کار جدا کردن چسب محکم پشت باتری و البته دوباره چسب زدن پنل شیشه ای پشتی برای اتصال باتری است که مشخصا می‌تواند برای برخی دردسرساز باشد. درکل با تمامی این تفاسیر می‌توان گفت که Galaxy Note 9 مانند اکثر پرچمداران گران قیمت بازار، تعمیر مشکلی دارد و اگر صاحب این محصول هستید، بهتر است بیشتر از آن مراقبت کنید. نظر شما درباره تعمیر پذیری Galaxy Note 9 چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mani

۱۳۹۷/۶/۷
مگه قبلی ها میشد :|
وقتی گوشیه پونصدتومنی 498 تومن پول صفحه نماییششه ینی چی؟!
ینی خود گوشی 2تومن می‌ارزه :))
سامسونگ همیشه از امتیار تعمیر پذیری فوق‌العاده پایینی برخودار بوده !!!!

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۶
از گوشی‌هاتون مراقبت‌‌ویژه کنید.
هر کی گوشیش گُم بشه یا دزدیده بشه دیگه نمی‌تونه گوشی بخره با این وضع‌اوضاع‌
بنابراین حتی‌الامکان شب‌ها توی گاوصندوق نگه‌داری کنید. اگه صندوق ندارید زیرِ مُبل‌ها قایم کنید?
یه زمانی دزدها مستقیم سرویس‌طلا را برمیداشتن و خداحافظِ شما، ولی الان گوشی هم براش "بو" میکِشَن