خانهاخبار
تصاویر جدید پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل

تصاویر جدید پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل

تصاویر جدیدی از دو گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل به‌دست آمده است که طراحی نهایی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۶/۶

انتظار می‌رود اعضای جدید سری «پیکسل» توسط گوگل در اوایل پاییز و احتمالا اکتبر معرفی شود؛ البته در صورتی‌که گوگل علاقه داشته باشد تا به سنت گذشته برای رونمایی از پرچمداران پیکسل در ماه اکتبر ادامه دهد. اطلاعات مختلفی پیرامون Pixel 3 و Pixel 3 XL به عنوان پرچمداران 2018 گوگل منتشر شده است و تصاویر تازه منتشر شده (این تصاویر در واقع از Mockup پرچمداران 2018 گوگل به‌دست آمده)، طراحی احتمالی این دو مدل را مجددا به نمایش می‌گذارد. رنگ‌هایی که از پرچمداران جدید گوگل به‌دست آمده، شامل رنگ سفید و مشکی است.

image

Pixel 3 XL که بزرگ‌ترین پرچمدار گوگل در سال 2018 خواهد بود؛ نمایشگر 6.7 اینچی دارد و به تبعیت از روند رایج در بازار موبایل، بریدگی در بالای صفحه‌نمایش اعمال شده تا نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه افزایش پیدا کند. درون این بریدگی از دو سنسور برای دوربین سلفی استفاده خواهد شد و همچنین یک بلندگو نیز برای مکالمه گنجانده شده است. با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، Pixel 3 XL از سیستم تشخیص جدیدی بهره می‌گیرد و همچنین احتمالا قادر است تصاویر سلفی پرتره به ثبت برساند. با اینکه گوگل تصمیم گرفته تا دو سنسور را در بریدگی بالای نمایشگر پرچمدار جدیدش جای دهد، از اعمال دو سنسور در قاب پشتی خودداری کرده است و جانشین Pixel 2 XL مانند نسل قبل با یک سنسور همراه خواهد شد. بد نیست اشاره کنیم که پرچمدار 6.7 اینچی گوگل به بلندگوی استریو مجهز خواهد شد و برای اینکه کیفیت صدای خروجی تحت‌تأثیر قرار نگیرد، بلندگوی ثانویه به حاشیه‌ی پایین نمایشگر انتقال یافته است. 

عدم حذف حاشیه‌ از پایین صفحه‌نمایش در گوشی‌های هوشمند مجهز به ناچ، از روی ناچاری به یک روند رایج در بازار موبایل تبدیل شده است و نباید به گوگل برای طراحی پیکسل 3 ایکس‌ال خرده گرفت. البته بریدگی که در بالای صفحه‌نمایش اعمال شده، کمی عجیب و غریب به‌نظر می‌رسد؛ در حالی‌که سازندگان دیگر نظیر هوآوی و OPPO برای هرچه کوچک‌تر کردن Notch تلاش می‌کنند، گوگل تصمیم گرفته است تا طول بریدگی بالای صفحه‌نمایش را افزایش دهد. طراحی دو رنگ بدنه نسل قبل، در پرچمدار Pixel 3 XL نیز تکرار خواهد شد؛ با این تفاوت که پرچمدار امسال گوگل از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و به همین جهت، قاب پشتی از جنس شیشه خواهد داشت. 

image

گوشی Pixel 3 که نمایشگر کوچک‌تری دارد (برخی مدعی هستند که صفحه‌نمایش این مدل 5.4 اینچی خواهد بود)، حاشیه‌ی بالای نمایشگر را حفظ کرده است؛ از نظر طراحی، Pixel 3 را می‌توان نسخه کوچک‌تر گوشی Pixel 2 XL عنوان کرد. در تصاویری که اخیرا منتشر شده است، نشان داده می‌شود که حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش گوشی Pixel 3 گوگل ضخامت بیشتری نسبت به حاشیه‌ی پایین نمایشگر دارد. گوشی Pixel 3 نیز مانند نسخه بزرگ‌تر خود فاقد دوربین دوگانه است و از یک سنسور در قاب پشتی استفاده خواهد کرد؛ همچنین این مدل به بلندگوی استریو مجهز خواهد بود. 

با توجه به مشخصات به‌دست آمده از پرچمداران 2018 گوگل، هر دو گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL احتمالا با چهار گیگابایت رم عرضه خواهند شد. همچنین انتظار داریم این دو گوشی رده‌بالا به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شوند. در حال‌حاضر، قیمت احتمالی پرچمداران جدید گوگل مشخص نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)