خانهاخبار
قاب چرم یا قاب طرح چرم؟؟!!

قاب چرم یا قاب طرح چرم؟؟!!

متاسفانه بازار لوازم جانبی موبایل پر شده از محصولات چینی و بی کیفیت، در میان این محصولات قاب هایی دیده میشود که به طرح چرم و یا از چرم مصنوعی ساخته شده اند. آیا واقعا دوست داران چرم طبیعی به این نوع قاب ها بسنده میکنند و یا شما هم به دنبال یک قاب چرم طبیعی تمام عیار هستید؟
۱۳۹۷/۶/۵
image

متاسفانه بازار لوازم جانبی موبایل پر شده از محصولات چینی و بی کیفیت، در میان این محصولات قاب هایی دیده میشود که به طرح چرم و یا از چرم مصنوعی ساخته شده اند. آیا واقعا دوست داران چرم طبیعی به این نوع قاب ها بسنده میکنند و یا شما هم به دنبال یک قاب چرم طبیعی تمام عیار هستید؟

 داتیس چرم اولین تولید کننده قاب چرم طبیعی در ایران می باشد که با تجربه چند ساله توانسته است قاب های چرم طبیعی موبایل را تولید کند شاید بد نباشد کمی به نوع و ساختار قاب های داتیس چرم بپردازیم...

قاب های تولید شده توسط مجموعه داتیس چرم کاملا از چرم طبیعی ساخته شده است به این معنی که به هیچ عنوان از قاب پلاستیکی و یک روکش چرم بر روی آن استفاده نشده بلکه صفر تا صد این قاب از چرم طبیعی ساخته شده است .

چرم های استفاده شده در این قاب از دو لایه چرم گاوی که حالت اولیه قاب را شکل داده سپس یک لایه چرم بزی به عنوان روکش و یک لایه چرم گاوی نبوک به عنوان آستر داخلی که مجموعه این چهار لایه یک قاب به ضخامت 1.6 میلیمتر را تشکیل میدهد.

image

دکمه ها به خوبی بر روی این قاب تعبیه شده و جای پرت ها و بلند گوها بدون بازکرد قاب در دسترس می باشد. استحکام و مقاومت ضربه ای این قاب به دلیل لایه های چرم بسیار بالا بوده و محافظت مناسبی از تلفن هوشمند شما خواهد داشت.

تمامی مراحل ساخت قاب های چرمی شامل 32 مرحله بوده و تمامی این مراحل توسط افراد متخصص و با دستان هنرمندانه ای تولید میشوند.

اما برگردیم به سوال اول ، قاب چرم یا قاب طرح چرم؟ قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهیم نگاهی به خواص چرم طبیعی می اندازیم:

  1. کاملا دست ساز، قاب های چرمی داتیس چرم کاملا دست ساز بوده و توسط هنرمندان داتیس چرم طراحی و تولید می شوند.
  2. خط نمی اندازد! شاید تجربه استفاده از قاب های پلاستیکی را داشته باشید که بعد از یک مدت روی لبه گوشی خط انداخته باشد، قاب های چرم خط نمی اندازند.
  3. خداحافظی با گرد و خاک، تمامی قاب های پلاستیکی و سیلیکونی بعد از یک مدت به دلیل فاصله ای که با دیواره و کنارهای گوشی دارد خاک میگیرد اما قاب های چرمی به دلیل فیت بودن و چسبندگی مناسب با دیواره گوشی مانع از خاک گرفتی می شود.
  4. دست خورش خوبه! این یک واقعیت است با در دست گرفتن چرم طبیعی حسی متفاوت و زنده ای را تجربه میکنید در ضمن چرم طبیعی عرق دست راجذب میکند و مانع مرطوب شدن استخوان انگشتان و مفاصل آن شده و از عوارض ارتروز انگشتان جلوگیری مینماید.
  5. چرم نفس میکشد، یکی از خواص بی نظیر چرم خاصیت تنفس پذیری آن است. به این معنی که چرم مانند یک موجود زنده هوا را تنفس می کند و رطوبت درون را از طریق منافذ ریز خود بازدم می دهد. این امر سبب جلوگیری از تعریق و در نهایت تجمع بوی بد می گردد.
  6. جذابیت ماندگار،  چرم ماده­ ای است قدرتمند و برازنده، چه رنگ طبیعی داشته باشد و چه به صورت رنگ شده باشد.چرم هم به صورت اسپرت و هم به صورت رسمی استفاده می شود.
image

در صورتی که پاسخ شما قاب چرم طبیعی می باشد کافیست به وب سایت داتیس چرم مراجعه کرده و قاب چرم طبیعی خود را سفارش دهید.

برای سفارش قاب چرم طبیعی به وب سایت www.datischarm.ir و یا برای اطلاعات بیشتر و پشتیبانی به صفحه اینستاگرام داتیس چرم به نشانی @datis_charm مراجعه نمایید . همچنین با عضویت در وب سایت 10 درصد تخفیف ویژه دریافت نمایید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

پریا و علی

۱۳۹۸/۲/۲۴
با نظر دوستان موافقم هم اینکه چرم طبیعی بعد از مدتی پوست خواهد انداخت و هم اینکه حیفه گوشی به این گرونی بگیری بعد بری قاب بندازی و همچنین اصلا گاردهای چرم گاردهای با کیفیتی نیستن من داشتم اصلا گوشی فیت نمیشد و کاملا لق میزد بعد هم از کنارها کلا چرمش باز شد.شمارو خدا یکم انصاف داشته باشید و مردم رو در نظر بگیرید .

Babak

۱۳۹۷/۶/۵
چرم طبیعی خیلی خوبه ، ولی جلوگیری از آرتروز انگشتان و رفع بوی بد دیگه چیه؟!!!!
به نظر من اگه از طرح چرم باکیفیت استفاده بشه ، بهتر خواهد بود. چرم ، بطور طبیعی و به مرور زمان پوست خواهد انداخت و ترک های ریزی خواهد داشت و حالت چرک مُرد پیدا می کنه و پاک کردن اون هم کار سخت و بعضا نا ممکنی هست .
مثلا جنس آلکانتارا که همه ی خصوصیات مثبت رو با هم داره ولی چرم طبیعی هم نیست.
امیدوارم ، کامنت من رو مخالف این آگهی نبینند و منعکس کنند

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۵
من خودم اصلاً قاب نمی‌ندازم.
حیف نیس گوشی که "6میلیون" پولشه قاب بندازی و دیده نشه،
باید دیده بشه! تا چِشِ همه درآد? ? ? ?