خانهاخبار
زمان عرضه فبلت میان‌رده Honor 8X هوآوی مشخص شد

زمان عرضه فبلت میان‌رده Honor 8X هوآوی مشخص شد

برند آنر هوآوی با انتشار یک تیزر رسمی وعده داده است که میان‌رده Honor 8X و Honor 8X Max را در تاریخ 5 سپتامبر معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۷/۶/۵

برند آنر هوآوی برای عرضه گوشی میان‌رده جدیدی تحت عنوان Honor 8X آماده می‌شود؛ عرضه این گوشی با افشای یک تصویر اخیرا تأیید شده است. Honor 8X به عنوان جانشین Honor 7X عرضه خواهد شد و ظاهرا در دو نسخه آماده می‌شود. ساب‌برند Honor هوآوی با انتشار یک تصویر جدید به صورت رسمی، زمان عرضه گوشی Honor 8X را تأیید کرده است. ظاهرا ساب‌برند چینی تنها به رونمایی از گوشی Honor 8X در تاریخ 5 سپتامبر اکتفا نخواهد کرد و نسخه بزرگ‌تر آن یعنی Honor 8X Max را نیز ارائه می‌دهد.

گوشی Honor 8X که اخیرا در یک بنچمارک فاش شده است، احتمالا به تراشه Kirin 710 مجهز خواهد شد؛ در همین حال، نسخه بزرگ‌تر آن یعنی Honor 8X Max نیز با چیپ‌ست اسنپدراگون 660 کوالکام به بازار عرضه خواهد شد. تراشه مورد استفاده در گوشی Honor 8X Max از طریق افشای میان‌رده جدید هوآوی در آزمون چینی Master LU مشخص شده است. جانشین Honor 7X با قابلیت‌هایی نظیر عکاسی در شب به کمک هوش مصنوعی، Elvator Mode و فناوری GPU Turbo عرضه خواهد شد؛ قابلیت Evator Mode جابه‌جایی میان‌ شبکه‌های ارتباطی را تسریع می‌کند و فناوری GPU Turbo دست‌یابی به نرخ فریم ثابت را در حین انجام بازی‌های موبایلی تضمین می‌دهد.

image

در رابطه با مشخصاتی که گوشی Honor 8X و Honor 8X Max ارائه خواهند داد، بد نیست اشاره کنیم که این مدل احتمالا تنها در اندازه صفحه‌نمایش با یک‌دیگر تفاوت دارند؛ ممکن است سایر مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها با یک‌دیگر مشابه باشد. گفته می‌شود گوشی جدید Honor 8X Max نمایشگری به بزرگی 7.1 اینچ خواهد داشت و Honor 8X نیز با صفحه‌نمایش 6.5 اینچی راهی بازار خواهد شد؛ نکته جالب‌توجه پیرامون میان‌رده‌های جدید برند آنر هوآوی آن است که هر دو مدل طراحی بدون حاشیه دارند و به تبعیت از دیگر محصولاتی که برند آنر اخیرا ارائه داده، در بالای صفحه‌نمایش آن‌ها بریدگی (Notch) اعمال شده است. برند آنر برای افزایش نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه و از طرفی کاهش ابعاد ناچ، بلندگوی مکالمه را از بریدگی بالای صفحه‌نمایش به قسمت دیگری انتقال داده است و تنها دوربین سلفی در بالای صفحه‌نمایش جای گرفته. 

گفته می‌شود گوشی Honor 8X و Honor 8X Max نمایشگری با رزولوشن FHD+ خواهند داشت و نسبت ابعاد نسخه کوچک‌تر 18.7 به 9 است. همچنین مدل Honor 8X با ضخامت 8.13 میلی‌متر و وزن 210 گرمی همراه شده است. Honor 8X Max از یک باتری غول‌آسای 4900 میلی‌آمپر ساعت استفاده خواهد کرد و اطلاعات به‌دست آمده از تأییدیه 3C برای این فبلت 7.1 اینچی نشان می‌دهد که مدل مذکور از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می‌کند. برند آنر هوآوی اعضای جدید سری «X» گوشی‌های میان‌رده‌ خود را با دوربین دوگانه عرضه خواهد کرد و با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، گوشی Honor 8X به دوربین دوگانه 16 و 2 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات احتمالی جانشین Honor 7X است. همچنین ظاهرا خبری از عرضه میان‌رده‌های جدید برند آنر هوآوی با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید نیست زیرا اندروید اوریو 8.1 و رام EMUI 8.1 به صورت پیش‌فرض روی این مدل‌ها اجرا خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)