خانهاخبار
بلک‌بری KEY 2 LE در تاریخ 30 اوت معرفی خواهد شد

بلک‌بری KEY 2 LE در تاریخ 30 اوت معرفی خواهد شد

حساب رسمی بلک‌بری در توئیتر تیزر جدیدی را منتشر کرده است که از معرفی بلک‌بری KEY 2 LE در تاریخ 30 اوت خبر می‌دهد.
۱۳۹۷/۶/۴

شرکت TCL از جمله سازندگانی است که مجوز عرضه گوشی با برند «بلک‌بری» را در اختیار دارد؛ دیگر شرکتی که می‌تواند گوشی‌های هوشمند با برند بلک‌بری عرضه نماید، یک شرکت هندی است که اخیرا دو گوشی بدون حاشیه Evolve و Evolve X را معرفی کرده. با این‌حال، تنها شرکت TCL گوشی‌های هوشمند خود را با برند «بلک‌بری» به صورت جهانی عرضه می‌کند و عرضه محصولات شرکت Optiemus Infracom به بازار هند محدود شده است.

image

تیزر منتشر شده از گوشی Blackberry KEY 2 LE

TCL مدتی پیش گوشی رده‌بالای Blackberry KEY 2 را به صورت رسمی معرفی کرد اما به‌نظر می‌رسد به دلیل قیمت بالای این مدل، گوشی میان‌رده دیگری با برند بلک‌بری در تاریخ 30 اوت معرفی خواهد شد تا نظر علاقه‌مندان به گوشی‌های بلک‌بری را به خود جلب کند. نسخه ارزان‌قیمت‌تر گوشی Blackberry KEY 2 با پسوند LE از نسخه اصلی متمایز شده است و البته مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تری دارد؛ بخشی از این گوشی به‌تازگی در یک تیزر به نمایش گذاشته شده است اما اطلاعاتی از مشخصات احتمالی یا طراحی Blackberry KEY 2 LE به صورت رسمی اعلام نشده. 

مانند مدل اصلی که از صفحه‌کلید فیزیکی QWERTY برخوردار است، Blackberry KEY 2 LE با چنین قابلیتی همراه خواهد بود و حتی مانند نسخه اصلی خود، از سنسور اثرانگشت برخوردار است؛ ظاهرا حسگر اثرانگشت با کلید Space ادغام می‌شود. گفته می‌شود این مدل به نمایشگر 4.5 اینچی مجهز خواهد بود؛ رزولوشن دقیق صفحه‌نمایش 1080 در 1620 پیکسل است تا تراکم پیکسلی مناسبی را از صفحه‌نمایش این گوشی میان‌رده شاهد باشیم.  BlackBerry KEY 2 نیز به صفحه‌نمایش 4.5 اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده است که رزولوشن 1080 در 1620 پیکسل دارد و تراکم پیکسلی نمایشگر 433 پیکسل در هر اینچ است.

image

تصویر فاش شده از گوشی BlackBerry KEY 2 LE

برخلاف نسخه اصلی که از تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام بهره می‌گیرد، گوشی جدید بلک‌بری با چیپ‌ست ضعیف‌تر اسنپدراگون 636 همراه خواهد بود که نسبت به پردازنده مورد استفاده در گوشی BlackBerry KEY 2 ضعیف‌تر است. انتظار داریم این مدل از چهار گیگابایت رم استفاده کند و با 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شود؛ TCL گوشی Blackberry KEY 2 را با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه داده است. میان‌رده جدید Blackberry KEY 2 LE با دوربین دوگانه همراه خواهد بود؛ البته برخلاف نسخه اصلی که از دو سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند، یکی از سنسورها 13 مگاپیکسلی و دیگری 5 مگاپیکسلی خواهد بود. احتمال دارد گوشی جدید بلک‌بری به دوربین سلفی 8 یا 5 مگاپیکسلی مجهز شده باشد؛ در رابطه با دوربین سلفی هنوز اطلاعات مشخصی وجود ندارد. براساس شایعات، شرکت TCL ظرفیت باتری میان‌رده Blackberry KEY 2 LE را به 3000 میلی‌آمپر ساعت کاهش داده؛ در حالی‌که Blackberry KEY 2 از یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند.

با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، بعید است گوشی جدید TCL با برند بلک‌بری از آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی Android 9 Pie استفاده کند؛ احتمال می‌دهیم این گوشی به سیستم‌عامل اندروید اوریو مجهز شده باشد و مدتی بعد، به‌روزرسانی اندروید پای برای آن ارائه شود. لازم به‌ذکر است که تولید گوشی جدید بلک‌بری در اختیار TCL است و شرکت کانادایی تنها نرم‌افزار گوشی را با نرم‌افزارهای خود ایمن کرده. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)