خانهاخبار
Galaxy J2 Core معرفی شد؛ اولین گوشی سامسونگ با Android Go

Galaxy J2 Core معرفی شد؛ اولین گوشی سامسونگ با Android Go

سامسونگ از اولین گوشی اقتصادی خود با سیستم‌عامل Android Go رونمایی کرده است؛ مدل مذکور با نام تجاری Galaxy J2 Core در بازار عرضه می‌شود.
۱۳۹۷/۶/۴

سامسونگ از یک گوشی اقتصادی جدید رونمایی کرده است که Galaxy J2 Core نامیده می‌شود؛ مدل مذکور بدین جهت حائز اهمیت است که عنوان اولین گوشی سازنده‌ی خود را با سیستم‌عامل Android Go یدک می‌کشد. گوشی جدید  Galaxy J2 Core در بازار هند و مالزی عرضه شده است و شرکت سازنده ادعا می‌کند که آن‌را به‌زودی در سایر بازارها نیز عرضه خواهد کرد.

از آنجایی‌که این مدل با سیستم‌عامل Android Go همراه شده است، نباید انتظار داشته باشید Galaxy J2 Core مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مندی را ارائه دهد. البته اگر با سیستم‌عامل Android Go آشنایی ندارید، باید گفت که این سیستم‌عامل نسخه «سبک‌تر» Android محسوب می‌شود که برای اجرا روی گوشی‌های رده‌پایین از سوی گوگل توسعه یافته. با اینکه سامسونگ از سیستم‌عامل Android Go روی گوشی اقتصادی جدیدش استفاده کرده است، اما رابط‌کاربری اختصاصی این شرکت روی آن اجرا می‌شود. در حال‌حاضر، هیچ اشاره‌ای به‌ برنامه‌هایی که به صورت پیش‌فرض روی دستگاه نصب هستند؛ نشده است. اما به‌نظر می‌رسد که برخی از برنامه‌های اختصاصی سامسونگ روی گوشی جدید Galaxy J2 Core اجرا می‌شوند.

image

همچنین گوگل نیز برای اینکه تجربه کاربری مطلوبی را با سیستم‌عامل Android Go ارائه دهد، تصمیم گرفته است تا نسب سبک برنامه‌های محبوب خود را برای گوشی‌های هوشمند رده‌پایین ارائه دهد؛ از جمله این برنامه‌ها می‌توان به Google، گوگل اسیستنت، یوتیوب، Gboard (کی‌برد گوگل)، کروم، Google Maps، Files Go، Gmail و گوگل پلی اشاره کرد که نسخه سبک‌تر آن‌ها با پسوند Go از نسخه اصلی متمایز شده است. روی گوشی Galaxy J2 Core نیز می‌توانید این برنامه‌ها را اجرا کنید.

گوشی اقتصادی جدید سامسونگ که Galaxy J2 Core نامیده می‌شود، از نمایشگر 5 اینچی از نوع LCD بهره می‌گیرد؛ رزولوشن صفحه‌نمایش qHD (یا 960 در 540 پیکسل) است و با توجه به این رزولوشن، تشخیص پیکسل‌ها در صفحه‌نمایش چندان دشوار نخواهد بود. تراشه اگزینوس 7570 که چهار هسته پردازشی 1.4 گیگاهرتزی را به همراه دارد و از واحد پردازش گرافیکی Mali-T720 استفاده می‌کند؛ بخشی از مشخصات گوشی اقتصادی جدید سامسونگ را تکمیل می‌کند.

Galaxy J2 Core تنها از یک گیگابایت رم بهره می‌گیرد و به هشت گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است؛ درست مانند مشخصاتی که گوشی اقتصادی Nokia 1 شرکت با سیستم‌عامل Android Go، ارائه می‌دهد. دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با لنز F2.2 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با لنز F2.2 نشان می‌دهد که Galaxy J2 Core در زمینه عکاسی نسبتاً راضی‌کننده خواهد بود. دیگر قابلیت‌های این گوشی شامل پشتیبانی از دو سیم‌کارت، تماس صوتی مبتنی بر LTE، جی‌پی‌اس و رادیو FM است. همچنین گوشی جدید سامسونگ از یک باتری 2600 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌گیرد که به ادعای شرکت سازنده تا یک روز ماندگاری دارد؛ برای شارژ گوشی باید از درگاه micro USB استفاده کنید که در لبه‌ی پایین آن جای گرفته است.

Galaxy J2 Core تنها در یک رنگ به بازار عرضه شده است؛ طلایی. با وجود اینکه مدل مذکور در بازار هند و مالزی عرضه شده است اما هنوز در رابطه با قیمت آن اطلاعاتی نداریم؛ همچنین به صورت دقیق مشخص نیست که فرآیند عرضه این گوشی در سایر بازارها چه مدت به طول خواهد انجامید. مشخصات گوشی اقتصادی جدید سامسونگ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

abolfzl

۱۴۰۲/۶/۱۲
ن عزیزم برو داخل اینستاگرام تنظیمات اینستا داده ها رو انتخاب کن برو تو داده ها مصرف داده ها رو بزن روش و از اونجا هم میتونی مصرف اینترنت اینستا رو خیلی کم کنی هم میتونی اجازه بدی ک ریلز ها کلیپ ها با چه کیفیتی برات‌پخش بشه

abolfzl

۱۴۰۲/۶/۱۲
فایل هاش ک داخل منو یک نرم افزار ابی رنگ‌هست روش زده files داداش من تو منو بالای صفحه رو جستجو بزن و این انگلیسی فایلز رو سرچ کن میاره بالا من از این گوشی عالی فوق العاده j2cero 2019دوتا دارم یک j260s
و یک دونه خودم j260F واقعا گوش شیطون کر برای من خوب کار میکنه ‌کار کرده از همه لحاط لمسش عین برق میمونه سریع و کارایی دیگه البته دارم روش ۲۴ ساعته کارمیکنم تا بتونم ب هر نحوه ای ک شده اندروید و رام شو افرایش ارتقا بدم از هفته هست تا ب همین امروز ۲۰ گیگ نت استفاده کردم از پس نرم افزار دانلود کردم از پس رام های جور واجور خریدم ولی ن و تا موقعی ک من ارتقا ندم ول کن نیستم

مبین

۱۳۹۷/۱۲/۲۸
Filesgo

عرفان

۱۳۹۷/۱۱/۲۱
سلام منم تازه این گوشی و خریدم .کسی میدونه فایلهای شخصیش کجاست؟

JALAL

۱۳۹۷/۱۱/۱۲
من چند روزه که گوشیه j2 core رو خریدم خدایی خیلی گوشیه شاخیه خوش دست سرعت کار باهاش خیلی عالی کلیم روش برنامه ریختم باطریشم که شارژ ۱۰۰ درصد میکنم کل روز باهاش اینترنت کار میکنم تموم نمیشه خسته میشم● فقط ۱ ایراد ازش گرفتم این که صفحه اصلیه گوشی برنامه هارو نمیشه تو یک پوشه کرد هی که میخای تو یک پوشه کنی یا جای برنامه هارو عوض کنی میپرونه سر جاش ایا برا شماهم اینطوره ؟ دقت داشه باشید گفتم صفحه اصلی گوشی