خانهاخبار
گوشی Galaxy A8 Star سامسونگ رسما معرفی شد

گوشی Galaxy A8 Star سامسونگ رسما معرفی شد

سامسونگ میان‌رده جدیدش را با نام تجاری Galaxy A8 Star معرفی کرده است؛ این مدل 500 دلاری از دوربین دوگانه و تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام استفاده می‌کند.
۱۳۹۷/۶/۴

به دنبال انتشار تیزرهای مختلف از سوی آمازون برای معرفی میان‌رده جدید سامسونگ، Galaxy A8 Star به‌تازگی معرفی شده است. به‌نظر می‌رسد که مدل تازه معرفی شده تفاوتی با گوشی Galaxy A9 Star ندارد و در واقع، نسخه تغییر برند یافته آن است که برای بازار هند توسعه یافته. مدل تازه معرفی شده در تاریخ 27 اوت وارد بازار هند خواهد شد و آمازون عرضه آن‌را برعهده دارد.

image

 قیمت گوشی Galaxy A8 Star سامسونگ 35 هزار روپیه (معادل 501 دلار یا 431 یورو) اعلام شده است. به همین جهت، نمی‌توان Galaxy A8 Star را یک گوشی مقرون‌به‌صرفه نامید و بیشتر به عنوان یک گوشی رده‌بالا محسوب می‌شود؛ برخی از شرکت‌های دیگر نظیر OnePlus یا ساب‌برند Honor هوآوی در این محدوده قیمت، گوشی پرچمدار ارائه می‌دهند یا به عنوان مثال، شیائومی اخیرا گوشی پرچمداری معرفی کرده است که Poco F1 نامیده می‌شود و تنها 300 دلار قیمت دارد. به هرحال، اگر میان‌رده جدید سامسونگ نظر شما را به خود جلب کرده است و تمایل دارید بدانید با صرف 500 دلار برای این محصول، چه قابلیت‌ها و مشخصات سخت‌افزاری به‌دست خواهید آورد؛ همراه ما باشید.

image

Galaxy A8 Star از یک نمایشگر 6.3 اینچی بهره می‌گیرد که رزولوشن 1080 در 2220 پیکسل دارد؛ سامسونگ از یک پنل نمایشگر Super AMOLED برای میان‌رده جدیدش استفاده کرده است و به دلیل حاشیه‌های باریک در اطراف صفحه‌نمایش، آن‌را Infinity Display می‌نامد. با توجه به حاشیه‌های باریک در بالا و پایین نمایشگر گوشی جدید سامسونگ، نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به پنل جلوی Galaxy A8 Star نزدیک به 80 درصد است؛ به عبارت بهتر، نزدیک به 80 درصد از پنل جلوی گوشی با نمایشگر 6.3 اینچی پوشانده شده است. 

image

در قاب پشتی از دو سنسور 16 و 24 مگاپیکسلی استفاده شده است (هر دو سنسور لنزی با دیافراگم F1.7 دارند) و همچنین یک سنسور 24 مگاپیکسلی در جلوی گوشی جای گرفته که وظیفه ثبت تصاویر سلفی را برعهده دارد. سنسور 24 مگاپیکسلی در جلوی گوشی قرار دارد، از لنزی با دیافراگم F2.0 بهره می‌گیرد و همچنین قادر است هویت کاربران را با بررسی چهره آن‌ها تشخیص دهد؛ البته سیستم تشخیص چهره Galaxy A8 Star چندان پیشرفته نیست و سامسونگ برای احراز هویت کاربران از دوربین سلفی و الگوریتم‌های نرم‌افزاری استفاده کرده. به همین جهت برای تأیید پرداخت‌های موبایلی، حسگر اثرانگشت همچنان در اولویت قرار دارد؛ سنسور اثرانگشت در میان‌رده جدید سامسونگ در قاب پشتی تعبیه شده است. 

image

تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام قلب تپنده میان‌رده Galaxy A8 Star است؛ سامسونگ برای این گوشی از شش گیگابایت رم استفاده کرده و آن‌را به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز نموده است. فضای ذخیره‌سازی گوشی با استفاده از کارت حافظه Micro SD قابل افزایش است. باتری 3700 میلی‌آمپر ساعت نیز تأمین انرژی برای گوشی جدید سامسونگ را برعهده دارد؛ تنها کافی است شارژ 15 وات USB-C را به Galaxy A8 Star متصل کنید تا باتری به سرعت شارژ شود.

در گوشی جدید سامسونگ از دکمه‌ی اختصاصی برای دستیار صوتی بیکسبی استفاده شده است و همچنین کلیدهای تنظیم صدا در بالای دکمه‌ی بیکسبی قرار دارند. لازم به‌ذکر است که روی این گوشی سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 اجرا می‌شود که با رام اختصاصی Samsung Exprience 9.0 شخصی‌سازی شده.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حامد

۱۳۹۷/۷/۱۰
500 دلار به دلار 4 هزاری میشد 2 میلیون اما الان 7 میلیون 8 میلیون خدایا عجب غلطی کردیم ایرانی شدیم

Reza

۱۳۹۷/۶/۴
اقا اینو با شیائومی و هواوی مقایسه نکنین ، اولا شیش گیگ رم که خیلی بیشتر از چیزیه که یه میان رده نیاز داره ، دوما طراحی خیلی خوب و اینفینیتی دیزپلی و مهم تر از همه صفحه ی سوپر امولد که خیلی بهتر از ال سی دیه و اینکه هواوی توی پرچمدارش 400 پیکسل در هر اینچ داره سامسونگ پرچمداراش بالای 500 پیکسله

Ali

۱۳۹۷/۶/۴
500دلار بعد Snapdragon 660??سانسونگو دوست دارم ولی خداییش با این قیمت یه پرچمدار شیائومی با مشخصات خیلی بهتر خرید.... یا حتی هواوی نمیدنم سامسونگ حدفش چیه واقعا اینکه با این قیمت میانرده حساب نمیشه